افزایش تصادفات جرحی و خسارتی در معابر شهری استان

در نشست شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد مشکلات ترافیکی استان بررسی و راهکارهایی برای رفع آنها اتخاذ شد.
کد خبر: ۸۷۹۸۸۱۹
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
گشتاسبی معاون پیشگیری دادگستری استان در نشست شورای ترافیک استان به افزایش 16 تا 27درصدی تصادفات جرحی و خسارتی در معابر شهری استان اشاره کرد و گفت : این افزایش از بروز آسیب های جدی و پرخطر در حوزه ترافیک درون شهری حکایت دارد و نهاد های متولی باید برای کاهش خسارت های جانی و مالی ناشی از تصادفات درون شهری که در شهرهای دیگر روند کاهشی دارد اقدام اساسی انجام دهند .

نیک اقبالی معاون عمرانی استان هم گفت : هیچ مصوبه ترافیکی در شهرستان ها نباید بدون مجوز شورای ترافیک استان اجرا شود.

خوشوقت فرمانده پلیس راهور نیروی انتظامی استان هم به نبود خط کشی مخصوص عابر پیاده و تجهیزات و علایم هشدار دهنده از جمله تابلو وچراغ راهنمایی در برخی از معابر شهرهای استان اشاره و از اعمال سلیقه های شخصی در اجرای طرح های ترافیکی انتقاد کرد و گفت : متاسفانهبا گذشت 3 ماه از سال تحصلی در برخی مدارس استان سرویس های مدارس  هنوز ساماندهی نشده اند .

بهرامی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر درون شهری هم از تجهیز ناوگان و نوسازی ناوگان شهر یاسوج خبر داد و گفت : امسال 150 دستگاه تاکسی جدید به ظرفیت نوسازی استان اضافه شد و نوسازی 260 واحد دستگاه تاکسی قدیمی هم در دستورکار قرار دارند.

 لزوم به روز کردن تجهیزات الکترونیکی پایش تصویر در معابر شهری ،خط کشی خیابانها، ساماندهی تاکسی تلفنی ها و اصلاح مهندسی معابر پرخطر از جمله مصوبات این نشست بود .

ارسال نظرات