برگزاری کارگاه آموزشی صیانت و ارتقاء محصولات فرهنگی بسیج در سپاه طارم

کارگاه آموزشی صیانت و ارتقاء محصولات و فعالیت های فرهنگی بسیج امروز در محل نمازخانه سپاه ناحیه طارم برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۸۲۶۷
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، کارگاه آموزشی صیانت، ارتقاء محصولات و فعالیت های فرهنگی بسیجیان سپاه ناحیه طارم با حضور مسئول دفتر بررسی و تأیید محتوی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، فرماندهان حوزه های مقاومت شهری و روستایی، مدیران عقیدتی و نظارت، مسئولین شباب حوزه ها، مسئولین فرهنگی حوزه ها و پایگاهها در سپاه ناحیه طارم برگزار شد.

مسئول دفتر بررسی و تأیید محتوی سپاه استان زنجان در این کارگاه با اشاره به روایتی از پیامبر گرامی اسلام گفت: خداوند متعال دوست دارد هرگاه یکی از شما کاری را انجام می دهد آن را استوار انجام دهد.

سرگرد سیدشهاب میرصادقی تأیید محتوا در حوزه های مقاومت را ذاتی دانست و بر اهمیت آن تأکید کرد و افزود: شایسته است هر نوع محصول فرهنگی که در مجموعه سپاه تهیه می شود همسو با برنامه های سپاه باشد.

وی با اشاره به اصول لازم الرعایه محصولات و فعالیت های فرهنگی بسیج و همکاری حوزه ها در موضوع تأیید محتوا مطالبی را عنوان کرد.

مسئول دفتر بررسی و تأیید محتوی سپاه استان زنجان با تأکید به هم سویی و انطباق محصولات فرهنگی سپاه با تعالیم و ارزشهای اسلام ناب محمدی ، انقلاب ، دفاع مقدس و اندیشه های امام راحل و تدابیر مقام معظم رهبری اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرموده است مراقب باشید این حرکات و این کاری که انجام می گیرد با ارزشهای انقلابی و اسلامی هماهنگ و دوشادوش پیش برود.

ارسال نظرات