خبرهای داغ:

رکابزنی از میاندوآب تا کربلا به عشق ثارالله/ سفیر شهر دوچرخه ها، عازم کعبه دل ها شد

دوچرخه سوار میاندوآبی به عنوان نخستین زائر از این شهرستان، ظهر امروز میاندوآب را به مقصد کربلا برای شرکت در مراسم اربعین حسینی ترک کرد.
کد خبر: ۸۷۷۳۷۹۶
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حبیب غفاری جانباز و دوچرخه سوار میاندوآبی با بدرقه خانواده و جمعی از شهروندان و مسئولین حرکت خود را از میاندوآب به کربلای معلی آغاز کرد تا نخستین فردی باشد که از میاندوآب و آذربایجان غربی عازم کربلا، کعبه دل ها می شود.

این دوچرخه سوار 52 ساله با بیان اینکه برای سومین سال پیاپی مسیر میاندوآب تا کربلا را رکاب می زند، گفت: نذر کرده ام و تا عمر دارم، این کار را انجام داده و همه ساله در مراسم اربعین به حول قوه الهی شرکت می کنم.

غفاری اظهار کرد: هدف من از این رکابزنی و سفر عشق به امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل عباس(ع) بوده و می خواهم با حضور در مراسم اربعین حسینی در کربلای معلی شعار "هیهات من الذله" را به گوش تمامی بدخواهان و دشمنان اسلام برسانم.

وی تصریح کرد: بنده امروز حرکت خود را از میاندوآب آغاز و در مسیر خود از استان های کردستان و کرمانشاه عبور کرده و از مرز مهران وارد کشور عراق شده و تا 12 روز آینده ان شالله به کربلا می رسم و بعد از شرکت در مراسم اربعین عازم شهر نجف و زیارت مولای متقیان، حضرت علی(ع) می شوم.

ارسال نظرات