توسط فرمانده سپاه شهرستان بیجار

برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در بیجار اعلام شد

فرمانده سپاه بیجار با اشاره به عضویت دانش آموزان بیجاری در قالب 72 واحد بسیج دانش آموزی از اجرای برنامه متنوع فرهنگی ،هنری و ورزشی همزمان با هفته بسیج دانش آموزی در بیجار خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۹۱۸۵
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حسن عسکری فرمانده سپاه بیجار با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی ،اظهار کرد: مراسم هفته بسیج دانش آموزی همزمان با سراسر کشور در مدارس بیجار با شعار "دانش آموزی بسیجی حماسه ساز امروز ،آینده ساز فردا " برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری برنامه های هفته بسیج دانش آموزی را توسعه و تعمیق تفکر بسیجی در بین دانش آموزان اعلام کرد و افزود: همزمان با هفته بسیج دانش آموزی برنامه های متنوع فرهنگی،هنری و ورزشی در سطح مدارس بیجار برگزار می شود.

فرمانده سپاه بیجار بیان داشت: حضور سازمان یافته کلیه دانش آموزان بسیجی در مصلی نماز جمعه،برگزاری نمایشگاه با رویکرد دستاوردهای بومی و محلی ،برگزاری آیین صبحگاه مشترک و نواختن زنگ ایثار و شجاعت در مدارس ،دیدار و سرکشی با خانواده معظم شهدا و غبارروبی مزار مطهر شهدا از مهم ترین برنامه های این هفته در سطح مدارس شهرستان بیجار است.

عسکری ادامه داد: برگزاری مراسم زیارت عاشورا،برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی،برگزاری مسابقات ورزشی و جلسات هم اندیشی سرگروه های تربیتی دانش آموزی از دیگر برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در سطح مدارس شهرستان بیجار است.

وی تصریح کرد: اجرای پدافند غیر عامل در مدارس،دیدار دانش آموزان بسیجی با امام جمعه،سرکشی از مدارس و تجلیل از دانش آموزان بی بضاعت،اجرای برامه نهضت ما زنده ایم،هم اندیشی نخبگان علمی ،هنری و ورزشی و تجلیل از آنها،برگزاری مسابقات قرآن و عترت از دیگر برنامه های این هفته می باشد.

فرمانده سپاه بیجار افزود: در روز 13 آبا دانش آموزان شهرستان بیجار با حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان ،روز ملی مبارزه با استکبار خشم و انزجار خود را از آمریکا و سردمداران استکبار جهانی اعلام می دارند.

وی یادآور شد: در حال حاضر 95 درصد دانش آموزان بیجار در قالب 72 واحد دانش آموزی امیدان،پویندگان و پیشگامان فعالیت دارند.

فرمانده سپاه بیجار در قست دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری یادواره شهدای اطلاعات شمالغرب کشور با مشارکت دو استان کردستان و آذربایجان غربی در تاریخ دهم آبان ماه ،گفت: 37 نفر از خانواده معظم شهدای اطلاعات و مسئولین از بیجار در این یادواره شرکت می کنند.

عسکری یادآور شد: از بین 450 شهید والامقام شهرستان بیجار شهیدان حمزه علی محمدزاده،شهید بهمن مرادی و شهید گل محمد فیضی ،جز شهدای اطلاعات هستند.

ارسال نظرات