نماینده مردم پاوه در مجلس در گفتگو با«بسیج»:

با وجود فانی چیزی از آموزش و پرورش باقی نمانده است

نادری گفت: با وجود آقای فانی به عنوان وزیر، آموزش و پرورش کلاً تعطیل است؛ این تأسف بار است که در مناطق محروم به جای مدرسه باید شاهد کانکس باشیم!
کد خبر: ۸۷۵۰۷۸۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳

شهاب نادری نماینده مردم پاوه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به امکانات محدود و ناچیز آموزشی در مناطق محروم و دور افتاده کشورمان اظهار داشت: فضای آموزشی در مناطق محروم کشورمان واقعاً محدود است و این کمبودها به قدری است که ما در برخی مناطق محروم مانند منطقه خودمان برای دانش آموزان کانکس آورده ایم که اصلاً برای آموزش جوابگو نیست.

وی وضعیت کانکس ها را در منطق محروم بسیار اسفبار دانست و افزود: این کانکس های آموزشی برای بچه ها به هیچ وجه مناسب نیست چراکه در فصل گرما به گونه ای عمل می کند و در فصل سرما یک مدل دیگر و اگر حادثه بچه های "شین آباد" در این کانکس ها دوباره تکرار شود، چه کسی پاسخگوی آن خواهد بود؟!

این مقام مسئول با اشاره به امکانات محدود فرهنگی و آموزشی در این مناطق خاطر نشان کرد: ما برای دانش آموزان مناطق دور افتاده و محروم کشورمان بسته های فرهنگی تهیه کرده ایم زیرا بچه های مناطق روستایی از کمترین امکانات هم برای درس خواندن محروم هستند.

نادری در خصوص شهریه های مدارس و کمبود فضای آموزشی در نقاط دور دست کشورمان گفت: با وجود آقای فانی به عنوان وزیر، آموزش و پرورش کلاً تعطیل است؛ این تأسف بار است که در مناطق محروم به جای مدرسه باید شاهد کانکس باشیم!

ارسال نظرات