سالک در گفت‌وگو با «بسیج»:

زمان تعیین‌شده برای سخنرانی روحانی در سازمان ملل، برای تحقیر جمهوری اسلامی بود

نماینده مردم اصفهان در خصوص زمان سخنرانی رئیس جمهور در مجمع سازمان ملل در نیویورک تصریح کرد: این اقدام با برنامه و سیاست بوده و برای یک نوع تحقیر جمهوری اسلامی ایران این اقدام را صورت دادند.
کد خبر: ۸۷۵۰۶۳۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷
حجت الاسلام احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص زمان سخنرانی رئیس جمهور در مجمع سازمان ملل در نیویورک با بیان اینکه این اقدام دست اندرکاران این برنامه درست نبود تصریح کرد: این اقدام با برنامه و سیاست بوده و اتفاقی نبوده و برای یک نوع تحقیر جمهوری اسلامی ایران این اقدام را صورت دادند.

نماینده مردم اصفهان با تاکید بر اینکه این اقدام نوعی برخورد با جمهوری اسلامی است خاطرنشان کرد: آقای رئیس جمهور بایستی یک پاسخ و موضع گیری قاطعی در قبال این نوع برخورد می‎گرفت که چرا در روزهای آخر مجمع که اکثر سران کشورها در حال بازگشت به کشورهای خود هستند چنین زمانی برای سخنرانی او در نظر گرفته شده و باید این سوال را از شخص آقای روحانی داشت که چرا برخورد جدی با این مسئله نکرده است؟

 سالک در ادامه خصوص موضع گیری رئیس جمهور در قبال بدعهدی امریکا نیز بیان کرد: این نوع موضع گیری شخص رئیس جمهور  که برای اولین بار بود؛ اگر از روی دقت و با برنامه بوده باشد خوب بوده ولی این پاسخگوی عدم  توجه امریکا به  تعهدات خود در توافق نمی‎شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه ما خوشحالیم از اینکه روحانی بعد از مدتی به مسئله بدعهدی امریکا که امام خامنه ای چندین بار تاکید کرده بودند رسیدند، اظهار داشت: اما تا کنون کسی مانند موضع گیری صریحی که مقام معظم رهبری در سازمان ملل در زمان ریاست جمهوری شان داشتند، هیچ کدام از این دولتمردان نداشتند و این نوع موضع گیری انحصار به رهبری معظم انقلاب داشت.
ارسال نظرات