دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با امام جمعه شهرری

خبرگزاری بسیج: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در دیدار با امام جمعه شهرری، بر توسعه فعالیت های فرهنگی و دینی تاکید کرد .
کد خبر: ۸۷۴۶۲۷۳
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ برزین ضرغامی در این دیدار که   در دفتر امام جمعه شهرری برگزار شد، تاکید کرد: بسیاری از فعالیت ها و اقدامات فرهنگی در شهرستان های استان تهران نسبت به شهر تهران از میزان علاقه مندی بیشتر و بستر مناسب تری برخوردار است .

وی افزود: هم افزایی و همکاری سازمانها و نهاد ها در شهرستان ها نسبت به تهران بسیار بیشتر و تاثرگذار تر است و این فرصت مناسبی برای ارتقا و توسعه سطح فرهنگ و هنر است .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با تاکید بر برگزاری و تقویت شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی به عنوان یک نهاد قانونی و موثر، نقش ارزنده ای در هماهنگی و همکاری بین سازمان ها دارد و بسیاری از مشکلات و معضلات را رصد و مرتفع می کند .

حجت الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری نیز در این دیدار اظهار داشت: بزرگداشت شعائر دینی و مناسبت های مذهبی در قالب فرهنگ و هنر، ماندگار خواهد بود و در این میان اصحاب فرهنگ و هنر نقش موثری دارند .

وی افزود: بررسی مسائل و معضلات فرهنگی شهرستان ری نیز باید در شورای فرهنگ عمومی انجام شود و مصوبات آن قابل انجام و پیگیری باشد تا مردم ثمره این نشست ها را ببینند.

 

 

ارسال نظرات