برپایی همایش دوچرخه سواری در جوار حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

خبرگزاری بسیج: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 از برپایی همایش دوچرخه سواری در ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خبرداد.
کد خبر: ۸۷۴۲۸۳۳
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ ابوذر ریاضی با بیان این مطلب گفت: همزمان با عید سعید قربان و به منظور ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و حمل و نقل پاک، همایش دوچرخه سواری در مسیر 1.5 کیلومتری بلوار شهدای ایرانیت واقع در خیابان سلمان فارسی با حضور صدها نفر از دوچرخه سواران و ورزشکاران این منطقه جنوبی برگزار می شود.

ریاضی با اشاره به اینکه همزمان با اجرای این برنامه ورزشی، ورودی و خروجی بلوار شهدای ایرانیت از خیابان سلمان فارسی مسدود می شود، افزود: تمامی موارد ایمنی برای ورزشکاران در طول مسیر پیش بینی شده است و عوامل پلیس راهور، ستاد شهر سالم و نیروی انتظامی در این برنامه حضور دارند.

وی ادامه داد: مسیر پیش بینی شده برای همایش دوچرخه سواری، از لحاظ موارد ایمن سازی از جمله تابلوهای ترافیکی، خط کشی و روکش آسفالت جزء مسیرهای ویژه و نمونه منطقه 20 است.

ریاضی به اهمیت ترویج استفاده از دوچرخه به عنوان یک وسیله نقلیه پاک در سفرهای درون شهری اشاره کرد و ادامه داد: برپایی همایش های همگانی دوچرخه سواری همواره از اولویت های معاونت حمل و نقل و ترافیک بوده و در مناسبت های مختلف اجرای این برنامه ورزشی در دستورکار مدیریت شهری است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 یادآور شد: علاقه مندان برای شرکت در این همایش عمومی، باید به همراه دوچرخه شخصی و کلاه ایمنی ساعت 8 صبح روز دوشنبه، مورخ 22/6/95 در خیابان سلمان فارسی، بلوار شهدای ایرانیت حاضر شوند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تماس 06-55966605 تماس بگیرند.

ارسال نظرات