نماینده سابق مجلس در گفت و گو با «بسیج»:

ادعای بی‌اساس ظریف / اصرار بر خسارت محض برجام، اشتباه است

سید باقر حسینی در واکنش به اظهارات اخیر وزیر امور خارجه مبنی بر اینکه هدف اصلی مذاکرات برداشته شدن تحریم‌ها نبوده، بلکه حفظ عزت کشور بوده بیان داشت: این ادعای بی اساسی است.
کد خبر: ۸۷۳۸۷۷۷
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
سید باقر حسینی نماینده سابق مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات اخیر وزیر امور خارجه مبنی بر اینکه هدف اصلی مذاکرات برداشته شدن تحریم‌ها نبوده، بلکه حفظ عزت کشور بوده  بیان داشت:  این ادعای بی اساسی است.

حسینی در ادامه این مطلب با اشاره به تاکیدات واضح و شفاف امام خامنه‎ای در خصوص هدف اصلی مذاکرات که لغو تحریم‎ها بود توضیح داد: حتی شخص  آقای ظریف و سایر اعضای تیم مذاکره کننده بارها تاکید داشتند که در روز اجرای برجام همه تحریم‎ها لغو شد.

وی بیان کرد: گرچه ممکن است این نوع اظهارات به دلیل پیروزی در انتخابات پیش رو باشد اما باید توجه داشت، مسئولان ما اگر اشتباهی کردند و خسارتی وارد کردند باید عذرخواهی و اعلام کنند اشتباه کردیم و برای پوشاندن اشتباهات خودشان یک اشتباه دیگر انجام ندهند چرا که این مسئله به ضرر مملکت و خیانت به ملت است.

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه عدم انجام تعهدات از جانب طرف مقابل شکست مذاکرات است گفت: این چه عزتی است که در این چند سال مذاکره صنعت هسته‎ای به عقب رانده شد و غنی سازی بیست درصد کاهش یافت؟

حسینی در خاتمه تاکید کرد: عزت کشور در این است که با شهامت تمام در مقابل طرف مقابل بایستیم همچنان که عزت کشور در گرو اقتدار ملت ایران و اتکای آنها به خداوند متعال است.
ارسال نظرات