سومین فستیوال مدارس فوتبال استان برگزار می شود

رئیس کمیته جوانان هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری سومین فستیوال مدارس فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با نظارت سرمربی تیم ملی نونهالان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۴۸۶۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶

امید حسینی عصر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری سومین دوره فستیوال مدارس فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

این مسؤول در هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با شرکت 13 مدرسه فوتبال برتر از سراسر استان و با حضور بیش از 200 فوتبال‌آموز، مربی و استعدادیاب و در حضور جمعی از اولیاء، مسؤولان و علاقه‌مندان این فستیوال برگزار شد.

حسینی به میهمان ویژه این دوره از فستیوال مدارس استان اشاره کرد و گفت: با نظارت سرمربی تیم ملی نونهالان ایران «ایمان رزاقی‌راد» و زیر نظر کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت فوتبال استان در شهرستان دنا این فستیوال برگزار شد.

وی افزود: در پایان تعداد 22 نفر از فوتبال‌آموزان برتر در رده سنی زیر 12 سال انتخاب شدند که قرار است بازیکنان فوق بعد از یک اردوی تمرینی دو روزه در شهرستان باشت غربال و تعداد 12 نفر از آنها به فستیوال کشوری که از تاریخ 20 شهریور لغایت 22 در شهرستان رامسر برگزار می‌شود شرکت کنند.

این مسؤول افزود: در فستیوال کشوری نیز اعضای تیم ملی فوتبال نونهالان ایران انتخاب خواهد شد که امیدواریم از استان در این تیم چند نماینده داشته باشیم.

حسینی گفت: رزاقی‌راد سرمربی تیم ملی نونهالان ضمن رضایت از برگزاری فستیوال فوق و با توجه به اینکه در بیشتر استان‌ها به عنوان مربی تیم ملی و ناظر حضور داشتند فستیوال استان ما را از نظر فنی جز استان‌های برتر برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: در برگزاری فستیوال مدارس استان؛ مهرزاد وفایی ریاست هیأت فوتبال شهرستان دنا و همکارانش نهایت همکاری و مساعدت را داشتند که اگر مساعدت وی نبود امکان برگزاری فستیوال مهیا نمی‌شد.

ارسال نظرات