دهقان نسب در گفتگو با «بسیج»:

بی پولی صدا و سیما بازیگران را بیکار کرده است

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: متاسفانه به دلیل کمبود اعتبار و پول در صداو سیما، شاهد بیکاری بسیاری از هنرمندان هستیم که این اتفاق خوبی نیست.
کد خبر: ۸۷۳۱۳۶۴
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
حبیب دهقان نسب بازیگر فیلم سینمایی«مستاجر» در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه بیکاری بازیگران به یکی از معضلات اصلی برای قشرهنرمندان تبدیل شده است، گفت: متاسفانه به دلیل کمبود اعتبار و پول در صداو سیما، شاهد بیکاری بسیاری از هنرمندان هستیم که این اتفاق خوبی نیست.
 
وی ادامه داد: فکر می کنم حضور مدیر متعهد و متخصص در سینمای ایر ان می تواند دغدغه معیشت بازیگران را رفع کند و واقعا وجود چنین فردی احساس می شود.
 
دهقان نسب خاطر نشان کرد: ما به مدیری نیاز داریم که بدون شعار دادن، اقداماتی جهت رفع مشکلات قشرهنرمندان بر دارد، وگرنه مشکلات ما تا ابد ادامه خواهد داشت.
 
وی ابراز داشت: کمبود تولیدات سینمایی و سریال های تلویزیونی باعث دور شدن مخاطبان از فضای فیلم سازی داخل کشور می شود و شبکه های فارسی برون مرزی که اهداف شومی همچون تخریب بنیان خانواده را در سر دارند، می توانند از این نقطه ضعف استفاده کنند و مخاطبان را به سمت خودشان بکشانند که این کار آثار بدی به دنبال خواهد داشت.
 
بازیگر سریال «جاده قدیم» در پایان ابراز داشت: تعداد شبکه های فارسی برون مرزی روز به روز در حال افزایش است و در این میان، تولیدات سینمایی و تلویزیونی ما رو به کاهش است و این خوب نیست و نیاز است که مسئولان فرهنگی کشور فکری برای این مشکل بیندیشند.
 


ارسال نظرات