بازدید مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ36 انصارالمهدی(عج) از گردانهای بسیج امام حسین(ع) شهرستان قیدار

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) به همراه مسئولین از گردانهای بسیج امام حسین(ع) شهرستان قیدار بازدید کردند.
کد خبر: ۸۷۲۸۳۳۳
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات تیپ 36 انصارالمهدی(عج) حجت الاسلام نجفی به همراه مسئولین معاونتهای عقیدتی، نظارت و تائیدصلاحیت، روابط عمومی و تبلیغات و سیاسی از گردانهای امام حسین(ع) شهرستان قیدار سرکشی کردند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) دراین بازدید گفت: با توجه به تبلیغات دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و حمایت از گروههای تروریستی در منطقه از جمله داعش ، جبهه النصره و دیگر گروهها بسیجیان و پاسداران را بر حفظ آمادگی و هوشیاری کامل توصیه کردند و در این راه گوش دادن به فرمان ولی امر مسلمین در صحنه حاضر باشند و با بصیرت افزایی و روشنگری آحاد جامعه را آگاهی بخشند .

وی در ادامه به شرارت های دشمن در منطقه اشاره کرد و افزود: در شرایط اخیر از جمله تحریم¬ها و تهدیدهایی که به ملت شریف ما وراد کرد انتظار داشت حضور کمرنگی را در حمایت از انقلاب و رهبریشان ببینند ولی امت بیدار اسلامی شرایط را کاملا درک کرد، دشمنی ها را دید و با حضور ده میلیونی خود نشان داد که همچنان در مسیر انقلاب ها و رهبری ایستاده اند و با تمام دشواری ها ذره ای از آرمانهای بلند انقلاب دست نخواهند کشید .

این مقام مسئول تلاش و استفاده از راهکارهای مختلف دشمناز جمله توطئه، جنگ تحریم را برای ناامید کردن مردم همیشه در صحنه و با بصیرت ایران اسلامی را دلیل بر حقارت و ناتوانی و سردرگمی غرب دانسته و اظهار داشت: خدا را شکر می کنیم که امروز با وجود بسیج و سپاه قدرتمند برای اقتدار نظام و رهبری در دنیا آماده هرگونه هزینه و فداکاری است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) در پایان داشتن معرفت دینی، بصیرت نافذ، ولایت مداری، شهادت طلبی و مردم داری را از خصائص پاسداری برشمرده و حفظ چنین روحیه ای را باعث مصونیت از گمراهی دانست.

ارسال نظرات