گردهمایی مصون سازی فرهنگی ناحیه مهران با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عباسی مسئول دفتر نماينده ولي فقيه در سپاه اميرالمومنين (ع) استان ايلام با موضوع تبیین و رصد جنگ فرهنگی در عرصه ضد دینی در محل حسینیه امام حسن مجتبی (ع) این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۴۰۹۹
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مهران؛ در این گردهمایی نماينده ولي فقيه در سپاه امير المومنين (ع) استان ايلام گفت: انقلاب اسلامي در تمام ملتهاي دنيا رو به گسترش است و بی‌تردید انقلاب اسلامی ایران در میان انقلاب‌های جهان یک انقلاب بی‌بدیل است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی اظهار كرد: مدافعان حرم با مقاومت و ايثار خود نگذاشتند پای دشمن به داخل کشور باز شود و از نفوذ دشمن جلوگيري كردند.

وي افزود: انقلاب اسلامی ایران توانسته حکومت اسلامی را بنا بگذاردبنا براين وظيفه داريم برای حفظ انقلاب ، با تمام توان از فضای معنوی انقلاب حراست و پاسداری کنیم.

نماينده ولي فقيه در سپاه امير المومنين (ع) استان ايلام راه اصلی حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی را عمل به فرامين مقام معظم رهبري دانست و گفت: گوش به فرمان ولایت و رهبری بودن و تسلیم منویات رهبر بودن در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی مهم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا عباسی با بیان این‌که پیروزی هاي جبهه مقاومت در برابر دشمنان اسلام سبب غافل‌گیری استکبار شد، ادامه داد: این پیروزی ثمره تلاش و مجاهدت جبهه مقاومت است و ایثارگری همین شهدای مدافع حرم است.

وی افزود: امروز آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود و ... هم در عرصه سیاست و هم در عرصه‌های مختلف از ایران اسلامی شکست خوردند.

در پايان اين مراسم نشست پرسش و پاسخ با حضور بسيجيان برگزار شد.

ارسال نظرات