امام جمعه موقت سنندج:

امنیت و آرامش کشورمان در منطقه پرآشوب خاورمیانه با وحدت محافظت می‌شود

امام جمعه موقت سنندج به ناامنی‌ها و آشوب‌های منطقه خاورمیانه اشاره کرد و گفت: باید با حفظ وحدت و انسجام خویش از امنیت و آرامش کشورمان در منطقه پرآشوب خاورمیانه محافظت کنیم.
کد خبر: ۸۷۱۵۶۲۱
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا محمدسعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه سنندج که در مسجد جامع این شهر اقامه شد اظهار کرد: هیچ چیز به اندازه صداقت به جامعه آرامش نمی‌دهد.

وی افزود: اگر در جامعه صداقت وجود نداشته باشد اعتماد اجتماعی سلب می‌شود و هرج و مرج و تزلزل در بنیان خانواده‌ها به وجود می‌آید.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: اگر ادارات دولتی، بازاریان، بخش خصوصی و حتی علمای دینی با مردم رو راست نباشند و صداقت نداشته باشند برکات الهی از آن جامعه رخت برمی‌بندد.

ماموستا حسینی افزود: با تأکید می‌توان گفت که یکی از عوامل اصلی بی‌رونقی در فضای کسب و کار در کشور و استان کردستان همین بی‌صداقتی مسؤولان و بخش خصوصی با مردم است.

وی خاطرنشان کرد: در آیات قرآنی توصیه‌های بسیاری به ما شده است که صداقت در اعمال فردی و اجتماعی را مدنظر داشته و با افراد صادق معاشرت داشته باشیم.

عضو شورای افتای اهل سنت استان کردستان اظهار کرد: انتظار می‌رود همه اقشار جامعه صداقت در گفتار و عمل را در اولویت قرار دهند و ارتباطات اجتماعی خود را بر مبنای صداقت پایه‌گذاری کنند.

امام جمعه موقت سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته به ناامنی‌ها و آشوب‌های منطقه خاورمیانه اشاره کرد و گفت: باید با حفظ وحدت و انسجام خویش از امنیت و آرامش کشورمان در منطقه پرآشوب خاورمیانه محافظت کنیم.

ماموستا حسینی همچنین در خطبه‌های این هفته با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان بهزیستی در خدمت‌رسانی به جامعه معلولان استان، اظهار کرد: فعالیت‌های سازمان بهزیستی و کارکنان این نهاد خدمت‌رسان شایسته تقدیر است و امیدواریم افراد خیر و نیکوکار جامعه نیز با وقف اموال خویش به امور مرتبط با معلولان برای رفع دغدغه‌های این قشر تلاش کنند.

پایان پیام.

ارسال نظرات