به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمالغرب:

بازدید مدیر عامل شرکت و هیات همراه از منطقه شمالغرب

مدیر عامل و اعضاي هیات مديره شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران از مراکز انتقال نفت و تاسیسات منطقه شمالغرب بازديد كردند.
کد خبر: ۸۷۱۱۶۴۱
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مهندس عباسعلی جعفري نسب و هیات همراه از مراکز انتقال نفت شهید کریمی (ترکمنچای)، تبریز ایده لو، میاندوآب و تاسیسات ارومیه ، اردبیل، سراب ، زنجان، میانه، و مراغه بازدید به عمل آوردند.

گفتنی است، در اين بازدیدها مدیر عامل شرکت به دیدار و گفتگو با کارکنان پرداخت و در این دیدارها کارکنان مراکز و تاسیسات انتقال نفت مشکلات و پیشنهاد های خود را در قالب نامه و یا گفتگوی چهره به چهره بیان کردند.

در روز پاياني بازديد، مديرعامل مدیر عامل شرکت و هیات همراه از منطقه شمالغرب و هيات همراه در جلسه اي که با حضور مدیر منطقه، معاونین، روسای واحدها و مراکز انتقال نفت منطقه برگزار شد شركت داشتند و در ارتباط با مسائل و مشکلات منطقه بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

مدیر عامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از میزبانی این منطقه گفت: منطقه شمالغرب همواره یکی از مناطق نمونه در بین مناطق دوازده گانه کشور بوده است .

مهندس عباسعلی جعفري نسب وی بازدید های صورت گرفته از منطقه شمالغرب را مثبت ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم انجام این بازدید ها موجب پیشرفت و حل مشکلات پیش رو باشد.

در ادامه این جلسه روسای واحدها و مراکز انتقال نفت منطقه به بیان مسائل، مشکلات و پیشنهادات خود پرداخته که از جمله كمبود نيروي انساني، عدم تناسب حجم كار با نيروي انساني مطرح شد که مدیر عامل، اعضا هیات مدیره و روسای واحد های مستقل شاغل در حوزه مربوطه رهنمود های لازم را ارائه کردند.

ارسال نظرات