فرمانده سپاه ناحیه خرمدره:

روز قدس نماد صف بندی حق در مقابل باطل است

به فرموده رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) روز قدس نماد صف بندی حق در مقابل باطل است .
کد خبر: ۸۷۰۳۴۶۷
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه خرمدره با گرامیداشت روز جهانی قدس گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) روز قدس نماد صف بندی حق در مقابل باطل است .

سرهنگ علی صادقی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: روز جهانی قدس نماد ایستادگی و صف بندی ملت مظلوم عالم در مقابل مستکبران و ایادی آنها می باشد .

وی اظهار داشت: آمریکا و صهیونیست با غول رسانه ای که در اختیار دارند بدنبال کمرنگ جلوه دادن اراده و روحیه انقلابیگری ملت ایران هستند لذا چشم امید همه مصتضعفان عالم به حمایت ملت غیور و انقلابی ایران اسلامی است .

صادقی در ادامه تصریح کرد: روز قدس روزی است که ملت آزاده و مشتاق جهان می توانند هرچه فریاد و اعتراض دارند بر سر رژیم جنایتکار اسرائیل و همراهان آن بزنند و صدای خود را به گوش جهانیان برسانند .

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره خاطر نشان ساخت: به فرموده امام خامنه ای روز قدس، روز ایران نیست و لذا در همه دنیای اسلام، مسلمانان حضور خود را برای دفاع از برادران فلسطینی خود نشان خواهند داد. مسلمانان در این روز اراده عمومی خود را برای مقابله با ترفندهای امریکا و اسرائیل در فلسطین مظلوم و خونین بروز دادند؛ اما ملت غیور ایران در این زمینه پیشتاز بودند و امسال هم با عنایت امام زمان (ع) پرشور تر از سالهای گذشته با زبان روزه خواستار محو و سرنگونی رژیم جعلی اسرائیل خواهند بود .

ارسال نظرات