خبرهای داغ:

تشریح برنامه های گرامیداشت ارتحال حضرت امام(ره) در شاهین دژ

مسئول فرهنگی اجتماعی ناحیه شاهین دژ در آستانه اعزام زائران به حریم ملکوتی حضرت امام (ره) اعلام داشت: دستگاه های فرهنگی در سالروز رحلت ملکوتی حضرت امام (ره) وظیفه خطیری دارند.
کد خبر: ۸۶۸۲۷۸۳
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ حسنلویی افزود: برنامه های ویژه ای امسال به منظور پاسداشت سالروز رحلت ملکوتی حضرت امام (ره) در اعزام زائران و در شهرستان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: وظیفه ذاتی ما ایجاب می کند که در راستای انتقال ارزش های انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و اهداف نورانی حضرت امام گام های مهم و اساسی برداریم که بدین منظور برنامه های فرهنگی خاصی با در نظر گرفتن تمامی جوانب اجرا خواهد شد .

سرهنگ حسنلویی یاد آور شد: خطبای اهل فن، بروشورهای بصیرتی، برنامه های متنوع فرهنگی، بسته های فرهنگی برای زائران حضرت امام و برنامه های اجرایی در سالرور رحلت حضرت امام در شهرستان پیش بینی شده است .

حسنلویی خاطر نشان کرد: حضرت امام متعلق به قشر خاصی نیست و افکار و منویات نورانی حضرت امام جهانی است و همه تکلیف داریم که به وظیفه خود عمل نماییم .

مسئول فرهنگی اجتماعی ناحیه شاهین دژ ادامه داد: توجه به مخاطبین من جمله نوجوانان و جوانان و کودکان از جمله مواردی است که در نظر داریم به فراخور سن مخاطبین نیازهای فکری و بصیرتی آنان را نسبت به حضرت امام و دستاوردهای انقلاب اسلامی تامین نماییم .

ارسال نظرات