امام جمعه مهریز:

اقتصاد مقاومتی محور برنامه های امسال/ مردم اجازه دهن کجی به ارزش ها را نمی دهند

امام جمعه مهریز گفت: محور تمامی برنامه ها باید در سالجاری تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری توسط مردم و مسئولان باشد .
کد خبر: ۸۶۵۳۱۲۲
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز: حجت الاسلام والمسلمین علی برهان در خطبه های نماز جمعهشهر مهریز در مسجد جامع ولی عصر(عج)با اشارهبه پیام نوروزی و همچنین سخنان مقام معظم رهبری در حرم منور رضوی به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اشاره و افزود: باید محور کارها تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری باشد.

وی ادامه داد: هدف اصلی اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه تمامی نیازهای مردم و کشور در بخش های مختلف بدون وابستگی به خارج از مرز ها و استکبار جهانی در داخل کشور تامین شود.
امام جمعه مهریز اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه اگر دشمنان ما را تحریم کردند ملت ایران و مسولان بتوانند بدون وابستگی به دیگران کشور را در بخش های مختلف اداره کنند.
برهان گفت: این برای کشوری با ظرفیت های زیاد مایه ننگ و خجالت است که از توان و استعدادهای داخلی و نیروهای خود بهره نگیرد و به دشمنان وابسته باشد.
وی در ادامه با تبریک میلاد باسعادت حضرت زهرای مرضیه(س) و حضرت امام خمینی(ره) به تفصیل در زمینه خصوصیات و فضائل آنها و لزوم تاسی به فاطمه زهرا(س) تاکید کرد.
امام جمعه مهریز همچنین به وجود برخی بد حجابی ها در جامعه اسلامی و بین برخی بانوان در پوشش اشاره و ضمن انتقاد از آن از مردم و خانواده ها خواست تا نسبت به رعایت حجاب و عفاف اقدام کنند.
برهان به اشاره سیزده نوروز و حضور مسافران و مهمانان در مهریز از مسئولان فرهنگی و اجرایی این شهرستان خواست تا برنامه ریزی جلو انجام برخی ناهنجاری ها را بگیرند.
وی گفت: مردم متدین مهریز به هیچ فردی اجازه بی توجهی به حجاب و عفاف و برخی مسائل ضد اخلاقی و فرهنگی را در طول سال و بخصوص در روز سیزده نوروز در این شهر نمی دهند.
امام جمعه در ادامه به یوم الله 12 فروردین و رای 98 درصدی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و به اهمیت قانون اساسی تاکید که متاسفانه عده ای به دنبال نادیده گرفتن آن هستند.
برهان گفت: برخی افراد به نقش ولایت و رهبری در قانون اساسی این کشور که مورد تایید بنیانگذار جمهوری اسلامی و قاطبه مردم بوده بی تفاوت هستند و حتی می خواهند نسبت به تغییر آن اقدام کنند.
وی افزود: مهمترین اصل در قانون اساسی این کشوذ اصل مهم ولایت فقیه است و عزت و اقتدار این کشور بر خلاف کشورهای دیگر همین اصل مترقی و مهم است.
برهان اظهار داشت: ملت ایران در سایه عمل به ولایت فقیه و قانون اساسی در دنیا دارای عزت است و دشمنان جرات اهانت به دین و ارزش های الهی را ندارند.

امام جمعه شهرستان مهریزهمچنین به توجه به دنیاو آخرت بر اساس عقل و شرع و ارزش ها و به دور از افراط و تفریط اشاره کرد.

ارسال نظرات