حمیدرضا
نشست مشاوره سربازان سپاه استان ایلام/
معاون اجرایی سپاه استان ایلام: سرباز بعنوان حسن و حصار این مملکت توانسته در دوران دفاع مقدس تا کنون نقش آفرینی بکند.
کد خبر: ۸۶۴۵۶۷۹
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ پاسدار قدرت اله شیرکرمی معاون اجرایی سپاه امیرالمومنین(ع) در گفتگو با خبرنگار ما در حاشیه نشست سربازان سپاه استان ایلام بیان کرد: ماهانه نشست مشاوره و پرسش و پاسخ سربازان در سپاه استان ایلام با حضور مسئولین نیروی انسانی، فرمانده گردان قرارگاه و فرماندهی در خصوص بررسی و حل مشکلات سربازان برگزار می شود.

وی ادامه داد: این جلسات در دوره های گذشته نتایج مثمر و ثمری داشته است، که عمده این سربازان بسیجیانی هستند که عضو فعال بسیج بودند که برای خدمت سربازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را انتخاب کردند.

معاون اجرایی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام افزود: سربازانی که امروز در سپاه مشغول خدمت هستند در گذشته در دوره های آموزشی سپاه شرکت کردند و ما از این افراد بعنوان بسیجیان سرباز استفاده می کنیم.

سرهنگ قدرت اله شیر کرمی بیان داشت: مشاوره ارائه شده از طرف سپاه به سربازان جهت تعامل بیشتر سربازان و کارکنان است که انتظارات این بسیجیان سرباز را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

وی، با اشاره به اینکه مشاوره به سربازان باعث کاهش دقدقه فکری آنها می شود؛ گفت: برگزاری این جلسات می تواند نقطه مثبتی برای ادامه خدمت سربازی باشد.

معاون اجرایی سپاه استان ایلام اظهار کرد: سرباز بعنوان حسن و حصار این مملکت توانسته در دوران دفاع مقدس تا کنون نقش آفرینی بکند و ما از سربازان بعنوان پاسدار مقرن های نظامی استفاده می کنیم.


ارسال نظرات