سردار مومنی تاکید کرد

تامین امنیت انتخابات با 250 هزار نیرو

هزار نیرو به همراه هشت فروند هواپیمای فوق سبک و 18 بالگرد برای تامین امنیت انتخابات در آماده باش کامل هستند.
کد خبر: ۸۶۴۲۸۱۳
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرتیپ اسکندر مومنی ،جانشین فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه بازدید از قرارگاه انتظامی امام  علی(ع) تهران بزرگ ویژه تامین دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ضمن اینکه در جریان کم و کیف امور قرار گرفت در جمع خبرنگاران حضور یافت و افزود: صبح امروز در راستای تدبیر فرمانده محترم ناجا به اتفاق تنی چند از معاونان ناجا جهت  بررسی و بازدید از آخرین اقدامات صورت گرفته از سوی مجموعه پلیس پایتخت در راستای تامین امنیت انتخابات پیش رو حضور بهم رساندیم.

وی با بیان اینکه تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی امن و پرشور فراهم شده است گفت: خوشبختانه پلیس پایتخت با 20 هزار نفر نیرو، آمادگی کامل و صددرصدی در جهت تامین امنیت انتخابات را دارد.

این مقام ارشد انتظامی در کشور با بیان اینکه گزارش های ارائه شده سردار ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ حکایت از آن دارد که همه هماهنگی های درون و برون سازمانی با نهادها و سازمان های ذیربط و دست اندرکار برگزاری انتخابات فراهم شده است،‌ افزود: به حول و قوه الهی همه شرایط برای برگزاری انتخابات امن و پرشور در تهران و کل کشور برقرار شده است.

سردار مومنی در ادامه تصریح کرد:‌ در کشور 250 هزار نفر در آماده باش کامل هستند و این آمادگی از نقطه صفر مرزی تا کلیه یگان های انتظامی و راهنمایی و رانندگی فراهم شده است.

وی ادامه داد: برای پوشش امنیت انتخابات پیش رو 18 فروند بالگرد و هشت فروند هواپیمای فوق سبک در کنار 250 هزار نیرو بیسج شده اند تا امنیت را به طور کامل برقرار کنند.

جانشین فرمانده ناجا در پایان با بیان اینکه در تهران بزرگ و کل کشور آ‌مادگی کامل برای برگزاری یک انتخابات امن،‌ پرشور و سالم فراهم شده است،‌خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا به الان در مقایسه با سال های گذشته ما کمترین میزان تخلفات و حوادث را در خصوص انتخابات داشتیم که این بیانگر امنیت و آرامش برای برگزاری انتخابات است.
 
ارسال نظرات