طی نشست شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کردستان با استاندار صورت گرفت

اعتراض دانشجویان کردستانی به سخنرانی معاون استاندار در دانشگاه علوم پزشکی کردستان

جمعی از دانشجویان عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کردستان امروز ظهر در اعتراض به سخنرانی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان در مراسم جشن انقلاب که بصورت مشترک با حضور همه دانشگاه های استان در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد با استاندار کردستان دیدار کردند و دغدغه های خود در ارتباط با طرح مسائل انحرافی توسط معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان در این جشن را تبیین و تشریح کردند.
کد خبر: ۸۶۳۱۷۵۵
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی کردستان؛ جمعی از دانشجویان عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کردستان امروز ظهر در اعتراض به سخنرانی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان در مراسم جشن انقلاب که بصورت مشترک با حضور همه دانشگاه های استان در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد با استاندار کردستان دیدار کردند و دغدغه های خود در ارتباط با طرح مسائل انحرافی معاون ایشان در این جشن را تبیین و تشریح کردند.
در این دیدار یکی از دانشجویان دانشگاه کردستان گفت: انتظار داریم در محیط دانشگاهی کسانی سخنرانی کنند که تخصص کافی در زمینه موضوع سخنرانی را داشته باشند من که خودم رشته کشاورزی هستم نمی توانم در ارتباط با موضوعات سیاسی پشت تریبون بروم و برای جامعه دانشگاهی سخنرانی کنم.
این دانشجو به خروج سریع معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان  بعد از سخنرانی خود انتقاد کرد و گفت: این حرکت معاون شما شایسته محیط دانشگاهی نبود و نوعی توهین به مسئولین و دانشجویان دانشگاه بود.
یکی دیگر از دانشجویان بسیجی دانشگاه کردستان افزود: در برنامه های دهه فجر باید مبانی و اصول انقلاب تبیین شود اما آقای فیروزی قصد بهره برداری سیاسی از این مراسم داشتند, هر چند ایشان سلیقه سیاسی خود را در این مراسم مطرح کردند اما نباید از اصول و مبانی انقلاب پا را فراتر بگذارند.
وی افزود: باید بدانند بحث علمی با گریز زدن و کلی گویی و ایجاد شبه قابل بیان نیست بلکه باید مصداق عینی زده شود.
 
این دانشجو گفت: فیروزی در این مراسم به مخالفت برخی با قراردادهای نفتی اشاره کرد و گفتند برخی می خواهند از دنیا هواپیما نخریم, با صنعت دنیا ارتباط برقرار نکنیم اما آیا از دیدگاه آقای فیروزی فرانسه و ایتالیا تمام دنیا است؟ آیا خرید چند هواپیما یعنی ارتباط با صنعت دنیا؟ ایا تنها چند کشور از نظر ایشان می شود کل دنیا؟
 
دانشجوی دیگری ادامه داد: امروز آقای فیروزی دراین مراسم  از سفر معاون صنعت و معدن به استان کردستان و احداث و کلنگ زنی از چندین طرح خبر داد که در سخنانشان گفتند مفتخریم که فردا وزیر صنعت و معدن کارخانه سیگار سازی سقز را کلنگ زنی میکنند اما اقای استاندار چرا باید کارخانه های مادر در سایر استان ها افتتاح و کلنگ زنی شود و معاون شما مفتخر باشد که کارخانه سیگارسازی در این استان کلنگ زنی میشود.
 
دانشجوی دیگری گفت: ما از حسین فیروزی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان دعوت می کنیم در  مناظره ای با موضع مبانی انقلاب حضور پیدا کنند و دیدگاه های خود را بیان کند.
استاندار کردستان نیز در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از حساسیت و درایت دانشجویان و و بیان دیدگاه هایشان, قول مساعد پیگیری جدی این موضوع را به دانشجویان دادند و خواستار دیدارهای دیگری با دانشجویان شدند .
IMG_0390.jpg
IMG_0393-(3).jpg
IMG_0418.jpg
IMG_0424.jpg
IMG_0436.jpg
ارسال نظرات