رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اشکذر خبر داد:

همایش «منشور عزت» ۲۱ آبان در اشکذر برگزار می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اشکذر با بیان اینکه روز پنجشنبه ۲۱ آبان ماه، همزمان با شب اول ماه صفر مصادف با ورود کاروان اهل بیت(ع) به سرزمین شام است، گفت: همایش بزرگ «منشور عزت» در امام زاده مراد اشکذر برگزارمی شود.
کد خبر: ۸۵۹۳۰۶۸
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اشکذراظهار داشت: روز پنجشنبه 21 آبان ماه، همزمان با شب اول ماه صفر مصادف با ورود کاروان اهل بیت(ع) به شام و خطبه خوانی حضرت سجاد(ع) و عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) در کاخ یزید و محکومیت خاندان بنی امیه، قاتلین و عاملین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بویژه شخص منحوس یزید است، لذا به همین مناسبت همایش بزرگ «منشور عزت» با هدف معرفی این حماسه پیام آور عاشورا در امام زاده مراد اشکذر برگزارمی شود.

"سیدی اردکانی" ادامه داد: با توجه به اینکه اول ماه صفر با روز جمعه و نماز جمعه همزمان است، همایش مذکور به جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی به عصر روز پنج شنبه موکول شده است.

وی با بیان اینکه این همایش در عصر روز پنجشنبه 21 آبان ماه برگزار می‌شود، گفت: سخنرانی و تشریح خطبه امام سجاد(ع) و حضرت زینب کبری(س) در کاخ اموی، قرائت قرآن، خطبه خوانی و مدیحه سرایی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این همایش است.


ارسال نظرات