رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشکذر :

ضرورت تبیین مسئله «نفوذ دشمن» در برنامه های 13 آبان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشکذر تبیین بیانات رهبری انقلاب در خصوص رفتار دشمن در ماجرای پسا برجام را یکی از محوری ترین برنامه های 13 آبان برشمرد و گفت: تبیین مساله نفوذ دشمن در 13 آبان امسال ضروری است.
کد خبر: ۸۵۸۶۰۶۲
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری مراسم 13 آبان اظهار داشت: سیزده آبان در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران، یکی از نقاط عطف و گره‌گشا است، در این روز با تسخیر سفارت آمریکا توسط دانشجویانی که بعدها به پیروان خط امام معروف شدند، دوران جدیدی برای انقلاب اسلامی آغاز شد.

"حجت الاسلام والمسلمین پور قیومی" با اشاره به سه حادثه مهم تاریخی تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام، روز دانش‌آموز و سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه، گفت: این سه واقعه در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.

وی ادامه داد: مردم شهیدپرور این شهرستان همچون همیشه با حضور حماسی خود در مراسم روز 13 آبان بار دیگر با ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و انقلابی امام راحل (ره) تجدید میثاق می‌کنند و روح استکبارستیزی و سربازی ولایت فقیه را در مقابل چشمان بی‌فروغ استکبار جهانی به نمایش می‌گذارند.

حجت الاسلام پورقیومی تبیین بیانات رهبری انقلاب در خصوص رفتار دشمن در ماجرای پسا برجام را یکی از محوری ترین برنامه های 13 آبان برشمرد و گفت: تبیین مساله نفوذ دشمن در 13 آبان امسال به عنوان یکی از دغدغه های مورد تکرار رهبری انقلاب و نظام اسلامی ازجمله محورهای گرامی داشت این روز بزرگ است.

ارسال نظرات