فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران:

سپاه گوش به فرمان و آماده فرمان رهبری است

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران بر آمادگی سپاه در مقابل همه دسایسی که از سوی دشمن طراحی می شود تاکید و خاطر نشان کرد: اقدامات فرهنگی یکی از ماموریت های ذاتی سپاه در بحث جنگ نرم است.
کد خبر: ۸۵۸۴۰۸۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سردار علی نصیری با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال نفوذ سیاسی و فرهنگی از طریق برجام در ارکان و مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی نظام است، تصریح کرد: بسیج به عنوان مامور اصلی مبارزه با تهدیدات نرم دشمن، با بهره گیری از ابزار های فرهنگی نسبت به بصیرت افزایی و شناخت لازم در خصوص حرکت خزنده دشمن تلاش های چشمگیر و مستمری را انجام می دهد.

وی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج همیشه هوشیار و بیدار مراقب تحرکات دشمن بوده است،  افزود: دشمن در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ... قصد نفوذ داشته و دارد، در مقابل، ما هم آمادگی 100 درصد برای مقابله با تهدیدات آنها را داریم و گوش به فرمان مقام معظم رهبری و منتظر اشاره ایشان هستیم تا طومار دشمنان را در هم بپیچیم. 

وی در بحث اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: مجموعه سپاه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری برنامه های متعددی را تدارک دیده است و با برگزاری همایش ها، کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی و نیز ارائه تسهیلات به افراد کارآفرین توانسته است   با استفاده از ظرفیت های داخلی و توانمندی های بالقوه مردم به اهداف مورد نظر معظم له در جهت افزایش تولید ملی و قطع وابستگی به خارج در بسیاری از موارد نائل شود.

ارسال نظرات