کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با بسیج:

نمایندگان مجلس باید در صورت نفوذ دشمن پاسخگو باشند

کارشناس مسائل سیاسی گفت: تمامی نمایندگانی که با طرح برجام موافقت کردند باید این رای را بپذیرند و در صورتی که نفوذ و یا بازدیدی صورت گرفت باید پاسخگو باشند و به مردم توضیح دهند.
کد خبر: ۸۵۸۰۹۳۸
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین عباسی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در خصوص طرح برجام و رای مثبت نمایندگان مجلس به آن اظهارداشت: طرح برجام از جمله موضوعاتی است که مقام معظم رهبری آن را به کا کارشناسانه توسط مجلس ارجاع دادند تا نمایندگان آن را به طور کامل و تخصصی مورد بررسی قرار دهند.

وی افزود: با توجه به اینکه تعداد رای دهندگانی که نظر مثبت داشتند کم بود ولیکن این طرح در مجلس تصویب شد و به گونه ای برجام را برنامه ریزی کردند که همچنان در جای خودش ماند و در محتوایش تغییری نکرد.

کارشناس مسائل سیاسی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: تمامی نمایندگانی که با طرح برجام موافقت کردند باید این رای را بپذیرند و در صورتی که نفوذ و یا بازدیدی صورت گرفت باید پاسخگو باشند و به مردم توضیح دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نظر مقام معظم رهبری این است که به واسطه طرح برجام در کشور دو دستگی ایجاد نشود چراکه همین دودستگی می تواند به ضرر کشور باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها