سردار مجیدی:

فتنه‌گران مرزبندی مشخصی با دشمنان انقلاب اسلامی ندارند

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه برخی ها از مشخص کردن مواضع خود با دشمن به صورت روشن واهمه دارند، گفت: فتنه‌گران مرزبندی مشخصی با دشمنان انقلاب اسلامی ندارند.
کد خبر: ۸۵۷۵۴۱۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، سردار مظاهر مجیدی در همایش رزمندگان دفاع مقدس بخش مرکزی کبودراهنگ، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به طور مستمر برای نفوذ در این انقلاب، طراحی و برنامه ریزی می کنند و ما رزمندگان ضمن افزایش سطح بصیرت خود، باید در برابر توطئه های استکبار جهانی هوشیار باشیم.

وی افزود: دشمن به دنبال قالب کردن نیروهای مورد نظر خود در مراکز حساس تصمیم گیری و تصمیم سازی نظام اسلامی است تا بتواند ایده های و افکار خود را پیش ببرد.
جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در مورد مذاکرات هسته ای گفت: مذاکرات با غرب تنها مربوط به بحث هسته ای است اما استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و برخی دولت های اروپایی به دنبال استفاده ابزاری از آن برای ورود در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی جهت ایجاد مشکل برای نظام اسلامی هستند.
وی بر هوشیاری و بصیرت افزایی رزمندگان تاکید کرد و گفت: بصیرت افزایی یکی از وظایف مهم رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است تا بتوانند گفتمان رهبری نظام را برای نسل امروز بیان کنند.
مجیدی اطاعت از فرامین و رهنمودهای ولایت فقیه را یکی از مهمترین ویژگی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: همه باید با الگوگیری از رزمندگان و شهدا گوش به فرمان و مطیع رهبری باشیم تا به نظام ما آسیبی نرسد.
وی گفت: پیروزی در دفاع مقدس حاصل مدیریت جهادی بود و امروز نیز باید گفتمان رهبر انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی تحقق یابد.
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در بخشی از سخنان خود به تبیین مواضع رهبر انقلاب پرداخت و گفت: اگر ما می خواهیم اقتصاد کشورمان قوی باشد باید از ظرفیت ها و توانایی های درونی کشور به شکل مطلوب استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه برخی ها از مشخص کردن مواضع خود با دشمن به صورت روشن واهمه دارند، گفت: فتنه گران مرز بندی مشخصی با دشمنان انقلاب اسلامی ندارند .
مجیدی یکی از شاخصه های اخلاقی امام خمینی (ره) را استکبارستیزی دانست و گفت: متاسفانه برخی ها تلاش می کنند مواضع امام راحل در مورد استکبار، مقاومت اسلامی و فلسطین را به شکل دیگری عنوان کنند، در صورتی که درس بزرگ امام خمینی (ره) استکبارستیزی و مقاومت در برابر دشمنان اسلام بود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات