تکریم آزاده یاسوجی با حضور استاندار

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با حضور در منزل دو آزاده سرافراز اسماعیل صولت ‌دار و فیض‌الله شهلایی در یاسوج آنان را مورد تکریم قرار داد.
کد خبر: ۸۵۵۹۶۳۳
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳

سیدموسی خادمی به همراه جمعی از مسئولان در دیدار با  دو آزاده سرافراز کهگیلویه وبویراحمدی در یاسوج آنان را مورد تکریم قرار داد.

در این دیدار، دکترمحمدی معاون سیاسی امنیتی، مهندس محنایی معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی، باقرزاده مدیرکل روابط عمومی، داربام مسئول امور ایثارگران استانداری، مهدی مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران ویاری پور فرماندار بویراحمد، استاندار را همراهی می کردند.

در این دیدار استاندار با بیان اینکه، استفاده از نظر جامعه ایثارگری یکی از راه‌های توسعه استان است از آنها خواست برای تحقق توسعه کهگیلویه وبویراحمد مسئولان را یاری کنند.

اسماعیل صولت ‌دار که از آزادگان پد خندق می باشد، مدت 27 ماه در اسارت رژیم بعثی عراق بوده و جانباز 50 درصد است و مشکلات شیمیایی وی را رنج می دهد.

یکی از مشکلات این جانباز و آزاده سرافراز به دلیل ضایعات شیمیایی تولد فرزندی معلول است که توسط استاندار مورد تکریم قرار گرفت.

استاندار کهگیلویه  وبویراحمد در بازدید دوم خود به منزل فیض‌الله شهلایی رفت که بیش از 5 سال از عمر خود را در زندان‌های رژیم بحث عراق گذراند و به دلیل تحمل شرایط سخت اکنون با مشکل حاد جسمی روبرو است.

در این دیدار استاندار در خصوص هر گونه همکاری برای رفع مشکلات آزادگان قول مساعد داد.

ارسال نظرات