خبرگزاری بسیج: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در منطقه20 ضمن بازدید از پروژه های عمرانی منطقه 20 ، تقاطع غیرهمسطح در چهارراه تقی آباد ، بازسازی آرامگاه تختی، پیاده راه آرامگاه بی بی شهربانو و طرح تملک اطراف حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) را از پروژه های اولویت دار عنوان کرد .
کد خبر: ۸۵۵۸۳۶۴
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰

  به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ علیرضا دبیر در جریان بررسی پروژه های عمرانی منطقه روند اجرای عملیات عمرانی تقاطع غیرهمسطح در چهارراه تقی آباد واقع در جاده ورامین را یکی از طرح های مهم و اولویت دار شهر تهران عنوان کرد و تکمیل پروژه های در دست اجرا تا پایان سال جاری را مورد تاکید قرار داد.

دبیر با اشاره به اینکه توجه به مناطق جنوبی و کاهش فاصله جنوب و شمال پایتخت همچنان در دستور کار است و برنامه بودجه ریزی بر این اساس انجام شده است ، عملکرد منطقه 20 در مورد برنامه و بودجه، کنترل پروژه و پیشرفت پروژه های عمران شهری  را مثبت ارزیابی کرد .

همچنین منصور کتانباف شهردار منطقه 20 گفت: منطقه 20 به عنوان جنوبی ترین منطقه تهران، در دو سال گذشته از نظر میزان اعتبارات جهش خوبی داشته است و با توجه به بودجه مصوب برای پروژه های عمرانی تکمیل پروژه های عمرانی از جمله تملک اطراف حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، احداث مجتمع برج طغرل ،رفع خطر کانال سرخه حصار ، اجرای عملیات عمرانی تقاطع سه راه تقی آباد ، بوستان دوستدار کودک روند خوبی داشته است.

کتانباف افزود:از سال گذشته 120 هکتار زمین بی دفاع شهری برای تبدیل به بوستانهای محله ای پیش بینی شده است که بیش از 55 درصد آن انجام شده و در سال جاری نیز ادامه این طرح اجرا تکمیل خواهد شد.

وی به عملیات اجرایی خط 6 مترو تهران اشاره کرد و اظهار داشت: توافق های لازم برای تملک 60 هزار مترمربع از املاک مورد نیاز برای ایستگاه مترو دولت آباد واقع در انتهای بلوار قدس انجام و تحویل شرکت های سازنده شده است.

شهردار منطقه 20 در ادامه با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، ترافیکی و خدمات شهری انجام شده است و مجموعه مدیریت شهری این منطقه ،خدمت به شهروندان ولایی شهرری را توفیق بزرگی برای خود می داند افزود: به منظور تعامل با شهروندان با حضور سرزده در مساجد ضمن اقامه نماز جماعت، با هیئت امنا و نمازگزاران دیدار کرده و از نزدیک در جریان مسائل و نیازمندیهای آنان قرار می گیریم.

وی به اجرای اقدامات زیرساختی در روستاهای محدوده حریم نیز اشاره کرد و گفت: به طور میانگین هر سال 5 زمین چمن مصنوعی در این منطقه ساخته شده و زمین چمن مصنوعی، بوستان و خط اتوبوسرانی در روستاهای این منطقه از جمله طالب آباد، قاسم آباد، نجم آباد، محمودآباد و عباس آباد علاقه مند احداث شده است تا ساکنان محدوده حریم و روستاهای شهرری نیز از امکانات رفاه عمومی برخوردار شوند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران به همراه، شهردار منطقه، قائم مقام، معاونان، و شهرداران نواحی هفتگانه از پروژه های تعریض خیابان شهید رجایی، بوستان مینیاتوری ، بوستان خانواده، اتصال خیابان جنوب حرم به بزرگراه شهید آوینی ، بوستان عطر یاس، پیاده راه شرق حرم، مساجد حضرت امام حسن عسگری(ع) و حضرت امام رضا (ع) پل روگذر سه راه تقی آباد ، کانال سرخه حصار ، تعریض جاده امین آباد، پایانه مترو جوانمردقصاب و آبنمای میدان شهید غیبی بازدید کردند و در جلسه ای که در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه 20 برگزار شد روند اعتبارات سال جاری و پیشرفت فیزیکی پروژه های این منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

ارسال نظرات