نماینده 5 شهرستان استان یزد:

هرگونه تعلل در بستن راه‌های نفوذ دشمن؛ گناهی بزرگ است

حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) گفت: هرگونه تعلل در بستن راه‌های نفوذ دشمن؛ گناهی بزرگ است.
کد خبر: ۸۵۵۶۳۷۱
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: حجت‌الاسلام دخیل عباس زارع زاده در گفت‌وگو با صبح مهریز به سخنان مهم مقام معظم رهبری در دیدار اعضای مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) اشاره و افزود: تمامی سخنان معظم له باید دستمایه فعالیت و عملکرد مسئولان قرار گیرد.

وی ادامه داد: از محوری‌ترین بخش‌های سخنان مقام معظم رهبری در این دیدار همان بستن راه نفوذ دشمنان در سایه تلاش مضاعف و هوشیاری است.

نماینده مردم پنج شهرستان استان یزد گفت: معظم له در این دیدار امت اسلام و ملت قهرمان ایران را به درک موقعیت کنونی و شناخت در برابر توطئه‌های جدید دنیای استکباری آشنا کردند.

زارع زاده افزود: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مسئله استکبارستیزی باید همواره مدنظر جدی مردم و به خصوص مسئولان باشد.

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: از هر حرکتی که موجب حضور دوباره و نفوذ دشمن در ابعاد مختلف شود باید به‌شدت مقابله کرد و هرگونه تعلل در این خصوص گناهی بزرگ است.

زارع زاده گفت: دنیای استکباری هیچ بویی از اخلاق و انسانیت نبرده است و همواره به دنبال اهداف شوم خود و سیطره برجهان است.

وی افزود: مسئولان باید با پیروی محض از منویات مقام معظم رهبری باقدرت در برابر توطئه‌های آمریکا و حامیان او ایستادگی کنند.

 

ارسال نظرات