برگزاری اختتامیه طرح ولایت استان کردستان

اختتاميه طرح ولايت دانشجويان بسيجي استان صبح امروز در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۴۷۸۷
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان؛ دوره آموزشی- تربیتی خط امام استان کردستان که با حضور 150 دانشجوی بسیجی از کل دانشگاه های استان کردستان از 10 تا 21 مرداد به مدت 10 روز در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد امروز صبح به پایان رسید.

در این دوره 150 دانشجوی بسیجی مبانی اندیشه اسلامی را در چهار فصل معرفتی، بصیرتی، مهارتی و تربیتی- اخلاقی زیر نظر اساتید مجرب، متعهد و متخصص دانشگاه های کشور و استان و ائمه جمعه و جماعات استان آموزش داده شد.

هدف از برگزاری دوره آموزشی- تربیتی خط امام استانی، آشنایی دانشجویان بسیجی با مبانی اندیشه ناب اسلامی، عمق بخشی به معرف دینی و ترویج گفتمان تربیتی،‌ آشنایی دانشجویان با رسالت، اهداف و ماموریت های بسیج دانشجویی، بسترسازی برای تبدیل شدن هر دانشجو به یک سرگروه حلقه صالحین و تقویت مهارت تشکیلاتی است.

امروز و در اخرین روز این دوره از دانشجویان بسیجی براساس سرفصل های ارائه شده در طول دوره, آزمون کتبی به عمل آمد و به دانشجویانی که حد نصاب نمره را کسب کنند گواهی پایان دوره ارائه شد.

در پايان مراسم اختتامیه نیز از دانشجويان فعال و خادمین اين دوره تقدير شد و به رسم يادبود هدايايي داده شد

علی محمدپناه مسئول بسیج دانشجویی استان در این مراسم اظهار داشت: شما دانشجویان بسیجی که افسران جنگ نرم در محیط مقدس دانشگاه هستید باید خود را مسلح به مبانی فکری اندیشه اسلامی کنید.

وی تاکید کرد: هر کدام از شما دانشجویان شرکت کننده در دوره آموزشی - تربیتی خط امام استانی به عنوان سفیران خط امام در دانشگاه ها حضور پیدا خواهید کرد و باید مفاهیمی را که در طول این دوره آموختید به سایر دانشجویان انتقال دهید.

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان ادامه داد: این افراد بعد از اتمام دوره به عنوان سرگروه حلقه های صالحین در دانشگاه حضور خواهند داشت تا به وسع خود انچه را اموخته اند به دانشجویان دیگر انتقال دهند.

وی گفت: امام خمینی(ره) از دانشجویان و جوانان سه انتظار تحصیل, تهذیب و ورزش را داشتند و امروز شما دانشجویان باید بتوانید با بینش و بصیرت عمیق در این سه حوزه ورود پیدا کنید و به وظیفه خود عمل کنید.

محمد پناه بر لزوم تهذیب نفس اشاره کرد و گفت: خودسازی مقدم بر دیگرسازی است و بارور کردن و عمل کردن به اعتقادات در حوزه مبانی اسلامی و انسانی مسیری است که تهذیب را رقم میزند.

ارسال نظرات