مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز:

نظام موفق دینی ایران به دست امام خمینی (ره) چشم جهان را خیره کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: بیشتر از سه دهه است که ایران اسلامی یک نظام انقلابی و دینی موفق را به نمایش گذاشته و چشم جهانیان را خیره کرده است.
کد خبر: ۸۵۲۴۳۹۵
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ،حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد موحد در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه، و البته دراین راه هزینه‌های بسیاری را متحمل شده‌ است افزود: امنیت و آرامشی که اکنون، در بخشهای مختلف کشور اسلامی ما وجود دارد و در سایه آن سربلندانه در مقابل استکبار جهانی می ایستیم و حقوق حقه خود را مطالبه میکنیم، حاصل تدابیر حکیمانه امام راحل(ره) وفرزند خلف ایشان مقام معظم رهبری است.

وی در ادامه اظهارداشت: ملت فهیم ایران در تمام تاریخ عمر پر برکت نظام جمهوری اسلامی، با استواری و ایثارگری تهدیدها و ادعاهای بی اساس دشمن را تحمل کرده و هرکجا که لازم دیده اند به میدان آمده و مشت خود را بر دهان ظالمان و زیادی خواهان کوبیده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز با تأکید بر اینکه ملت و مسئولین ازاین پس نیز قاطعانه از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد گفت: شجاعت و صراحت لهجه امام خمینی(ره) در مقابل زورگویان عالم و استکبار جهانی، از ایمان و تعهد خالصانه وی به خداوند متعال نشأت گرفته و با تکیه برعشق وارادت مردم در تمام طول تاریخ انقلاب، پوزه تجاوزگران را به خاک مالیده است.

حجت الاسلام والمسلمین موحد با بیان اینکه از برکات دیگر اقدامات انجام شده به دست امام خمینی (ره) حرکت جهادی و خودجوش بخشهای مختلف کشور برای دفاع از ارزش های دینی و رفع محرومیت و فقر ازچهره مستضعفین جامعه است اظهار داشت: این ملت با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه اسلام و قرآن، عزتمندی و دستاوردهای با ارزش خود را حفظ کرده وهمواره با تبعیت از ولایت فقیه با صلابت و اقتدار برای سربلندی ایران اسلامی، مشکلات را پشت سر گذاشته اند.

وی بیان کرد: برای حفظ این اقتدار و امنیت باید همیشه پیرو رهبری و گوش به فرمان منویات ایشان باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) خاطرنشان کرد: زورگویان غربی برای ضربه زدن به ملت ایران مدام توطئه و دسیسه می‌کنند، این ما هستیم که با فاصله نگرفتن ازآرمان ها و ارزش های خود میتوانیم دسیسه چینی ها را خنثی کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها