گردهمایی بسیجیان پیشکسوت در شهرستان فردیس برگزار شد+تصاویر

گردهمایی بسیجیان پیشکسوت حوزه 311 شهید مطهری به‌منظور تجلیل و تکریم از زحمات پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت،با حضور جمعی از فرماندهان و بسیجیان در مسجد حضرت زهرا(س) شهرستان فردیس برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۱۹۷۸۵
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،گردهمایی بسیجیان پیشکسوت حوزه 311 شهید مطهری به‌منظور تجلیل و تکریم از زحمات پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت، شامگاه گذشته با حضور جمعی از فرماندهان و بسیجیان  در مسجد حضرت زهرا(س)  شهرستان فردیس برگزارشد.

بر اساس این گزارش امیر نوری فرمانده حوزه 311 شهید مطهری در گفتگو با خبرنگار ما گفت : هدف از برگزاری این گردهمایی گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس ، زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی  و همچنین تجدید پیمان با آرمان های انقلاب می باشد.

نوری در خصوص نقش بسیجیان در زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی عنوان کرد : بسیجیان در تداوم انقلاب اسلامی نقش بسزایی دارند چراکه با حضور خود در تمام عرصه های جامعه موجب حفظ ارزش های اسلامی ، همبستگی ، استقامت و همچنین موجب پاسداشت ارزش ها و دستاورد های انقلاب اسلامی می شوند.

وی در پایان عنوان کرد : بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری بسیجی کسی است که به جهت زنده نگه داشتن نهضت انقلاب وارد میدان شود و از این رو در هر صورتی که به بسیج و بسیجی نیاز باشد ، بسیجیان خالصانه وارد عرصه می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها