حضور آیت الله موسوی جزایری به مبدأ قیام ۱۵ خرداد

آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان که به دعوت حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین رحمتی نیا امام جمعه پیشوا به این شهرستان ..

آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به دعوت امام جمعه شهرستان پیشوا، به مبدأ قیام ۱۵ خرداد سفر کرد.
کد خبر: ۸۵۱۷۳۶۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیجآیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان که به دعوت حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین رحمتی نیا امام جمعه پیشوا به این شهرستان سفر کرده بود، با استقبال گرم مسئولین و روحانیون شهرستان پیشوا، وارد مبدأ قیام ۱۵ خرداد شد .

امام جمعه اهواز ابتدا با حضور در بیت شهیدان جنیدی با حاجیه خانم بتول جنیدی مادر شهیدان رضا، نصرالله، محمد و عبدالحمید جنیدی و همسر حجت الاسلام و المسلمین مرحوم حاج شیخ احمد جنیدی از عالمان شهرستان پیشوا و امام جمعه فقید رودسر دیدار و گفتگو کرد.

دیدار با علما و طلاب جنوبشرق استان تهران و همچنین زیارت حرم مطهر حضرت جعفر بن موسی الکاظم (علیه السلام) از دیگر برنامه های آیت الله موسوی جزایری در سفر به شهرستان پیشوا بود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه با حضور در مراسم پاسداشت مقام علم و شهادت در سلگرد ارتحال عالم ربانی مرحوم حاج شیخ احمد جنیدی، در جمع مسئولین، خانواده های معظم شهدا و مردم شهید پرور شهرستان پیشوا به ایراد سخن پرداخت.

آیت الله موسوی جزایریبا بیان این که مرحوم جنیدی صاحب کرامت بودند تصریح کرد: بنده بارها و بارها کرامت های فراوانی از ایشان مشاهده می کردم

حضور در مسجد الاقصی کهنک و ادای فریضه نماز مغرب و عشاء در این مسجد، پایان بخش برنامه های اولین روز سفر امام جمعه اهواز به شهرستان پیشوا بود.

شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان پیشوا و سخنرانی در جمع مسئولین این شهرستان، آخرین برنامه آیت الله جزایری در جریان سفر پیشوا بود.

ایشان در ادامه با حضور در بیت آیت الله محمودی امام جمعه شهرستان ورامین، با وی دیدار و گفتگو کرد و سپس به شهرستان پاکدشت رفت و با طلاب این شهرستان دیدار کرد
ارسال نظرات