سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس برگزار می کند

نخستین جشنواره تئاتر خیابانی راهیان نور

نخستین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی راهیان نور از ششم الی دوازدهم فروردین ماه 1394 در آبادان برگزار خواهد شد .
کد خبر: ۸۵۰۲۳۲۱
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،حسین مسافر آستانه دبیر نخستین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی راهیان نور اعلام کرد؛ این جشنواره به همت سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس و مشارکت اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان خوزستان و کمک و همیاری منطقه آزاد اروند و همکاری بسیارویژه ستاد راهیان نور از تاریخ ششم الی دوازدهم فروردین ماه در شهر آبادان برگزار خواهد شد.

وی افزود : طبق برنامه ریزی های صورت گرفته ادارات کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هر استان موظف است از بین آثارو گروه های موجود در استان بهترین گروه و با کیفیت ترین اثر هنری را انتخاب ومقدمات راهیابی آن را به این جشنواره فراهم کند .

وی تصریح کرد: برای آثار راه یافته به مرحله پایانی برنامه ریزی های دقیق و سنجیده ای صورت گرفته تا این آثار بتوانند در مناطق راهیان نور اجرای عمومی داشته باشند و پس از آن در شهر آبادان و در حضور هیئت داوران آخرین اجرای خود را به نمایش بگذارند .

وی در پایان گفت: اختتامیه این جشنواره با حضور جمعی از هنرمندان و سران لشکری و کشوری برگزارخواهد شد و به نفرات برتر جوایز ارزنده ای تعلق خواهد گرفت .

ارسال نظرات