پیام تسلیت ریاست سازمان بسیج هنرمندان کشور در پی شهادت مجاهد شهید آیت‌الله ابراهیم رئیسی و یاران شهیدش

آرش زینال خیری؛ رئیس سازمان بسبج هنرمندان کشور طی پیام تسلیتی بر زنده نگه‌داشتن راه و یاد شهیدان خدمت تاکید کرد.
کد خبر: ۹۶۰۰۸۲۰
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ آرش زینال خیری رئیس سازمان بسبج هنرمندان طی پیام تسلیتی بر زنده نگه‌داشتن راه و یاد شهیدان خدمت تاکید کرد.

متن پیام به این شرح است:


بسم رب الشهداء والصدیقین
شهادت روزی شاهدانیست که هنر چگونه زیستن را بلدند و چون شاهدان کوی دوست زیسته‌اند، شهادت هنر مردان خداست و خوشا آنانکه شهید زیستند و شهید رفتند و شهید باقی خواهند ماند تا روز وصال حضرت دوست در صحرای محشر، در محضر حضرت عشق علیه السلام؛ حسین ابن علی(ع) سالار شهیدان.
توفیق خادمی حضرت سلطان طوس و خدمت به ملت شهید پرور و شریف ایران خود از اسباب کرامت و شرافت است و چه زیبا که این توفیق به زیور شهادت آراسته شود، اینجانب شهادت رئیس جمهور خدوم و سیدالشهدای خدمت و همراهانشان را به محضر مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و خانواده مکرم آن عزیزان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای ملت ایران عزت و سربلندی و برای خادمان ملت توفیق خدمت آرزو می‌نمایم.
بی‌شک هنرمندان و جامعه هنری کشور در ثبت و بازنمایی شخصیت، خدمات و مجاهدت‌های این عزیزان پیشگام خواهند بود تا یاد و اندیشه آن عزیزان، چراغ راه خادمان ایران باشد که به فرموده شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی جمهوری اسلامی ایران حرم است.


یادشان گرامی و راهشان جاودان باد

ارسال نظرات
آخرین اخبار