مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی مطرح کرد

حضور تیم استان مرکزی در رویداد ملی «جام رسانه‌ای امید»

مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی با اشاره به حضور یک تیم از استان مرکزی در رویداد «جام امید» رسانه‌ها نقش مهمی در ایجاد امیدآفرینی در جامعه دارند.
کد خبر: ۹۶۰۰۱۷۶
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵

جواد اکرمی مسئول بسیج رسانه استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی با بیان اینکه ایجاد یأس و ناامیدی، راهبرد اصلی دشمن در جنگ ترکیبی امروز است، گفت: وظیفه رسانه‌ها در این جنگ از سایر اقشار مردم سنگین‌تر است.

وی با تأکید بر اهمیت امیدآفرینی در برهه کنونی به عنوان یک ضرورت انکارناپذیر گفت: نقش رسانه‌ها در جهاد تبیین و امیدآفرینی مهم است چراکه رسانه‌ها نقش فرهنگ‌سازی در جامعه دارند.

مسئول بسیج رسانه استان مرکزی  تصریح کرد: رسالت رسانه‌ها در تبیین دستاوردهای انقلاب بایستی در مسیر تحقق مطالبات مقام معظم رهبری باشد و در این راستا باید نقش خود را در روشنگری، تبیین و آگاه‌سازی جامعه به نحو احسن انجام دهند.

اکرمی مهم‌ترین هدف از برگزاری جام امید را امیدآفرینی اعلام و خاطرنشان کرد: در این رویداد یک تیم از استان مرکزی در کنار سایر استان‌ها به تولیدمحتوا می‌پردازند تا انعکاس خوبی از بیان بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی داشته باشند.

گفتنی است رویداد جام رسانه امید در تاریخ ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه با هدف روایت‌گری صحیح و درست از پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور در راستای امیدآفرینی و ایجاد نشاط در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار