تصرف عرصه‌های ملی از خط جنگلی مرزن آباد به علم کوه رسیده است

معاون رئیس جمهور و رییس سازمان محیط زیست:‌ تجاوز به طبیعت و تصرف عرصه‌های ملی در این استان از خط جنگلی مرزن آباد به علم کوه رسیده است.
کد خبر: ۹۵۹۹۶۶۶
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علی سلاجقه در جلسه شورای اداری شهرستان کلاردشت ضمن بیان اینکه تصرف به عرصه های طبیعی و ملی و تخریب محیط زیست اساسی ترین مشکل استان مازندران است، اظهار کرد: اعتبارات بر مبنای نقشه آمایش سرزمینی مشخص و اختصاص داده می شود و برهمین اساس باید به حفاظت محیط زیست و توسعه گردشگری طبیعی این خطه توجه جدی داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه خوشگذرانی مسؤولان در دولت مردمی سیزدهم معنایی ندارد، اظهار کرد: اگر صنعت گردشگری در استان مازندران به درستی مدیریت شود منجر به رونق اقتصادی و بهبود سطح معیشت و رضایتمندی مردم خواهد شد.

معاون رئیس جمهور به برخی از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی ناشی از فرهنگ‌های وارداتی به مازندران اشاره کرد و گفت: مجموع دستگاه‌های حفاظتی و امنیتی استان مازندران باید حساسیت بیشتری در این مسایل داشته باشند.

وی با اشاره به این نکته که ظرفیت‌های داخلی کشور توان حل مشکلات را دارد، گفت: بیکاری در مازندران با توجه به ظرفیت های اشتغالزایی معنایی ندارد.

سلاجقه گفت:‌ همه نظام مسایل مردم این منطقه در جلسه شورای دارای مازندران در حضور آیت الله رئیسی و اعضای هیات دولت مطرح و پیگیری می‌شود.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان این که بانک‌ها موظف به همکاری با سرمایه‌گذاران هستند، گفت: مشکلات راه روستایی، ضعف آنتن‌دهی تلفن همراه و مسایل مالکیت عرصه‌های کشاورزی مردم شهرستان‌های کلاردشت و عباس‌آباد پیگیری جدی می‌شود.

وی گفت:‌ در حالی که پزشکان متخصص از طبیعت کلاردشت و عباس آباد بیشترین استفاده را می برند، اما این منطقه با کمبود پزشک مواجه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار