فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نظرآباد:

شناخت دنیای امروز، بدون ارتباطات امکان‌پذیر نیست

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نظرآباد در پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۹۹۵۹۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار احمد خدابنده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نظرآباد، در پیامی روز روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

شناخت دنیای امروز، بدون ارتباطات امکان‌پذیر نیست

درک و شناخت دنیای امروز بدون دریافتن نقش ارتباطات و وسایل ارتباطی امکان پذیر نیست،به گونه ای که برای سوار شدن بر مسیر و جریان روندهای روز دنیا چاره ای جز آمیختن با وسایل ارتباطی نداریم.

بی‌شک، دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش اصحاب خبر و رسانه به عنوان مشعل داران توسعۀ آگاهی که با به‌کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، انکارناپذیر بوده و قابل تقدیر است.

با احترام فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه؛ روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی، بویژه مسئول پرتلاش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نظرآباد، شبکه روابط عمومی حوزه ها و پایگاه‌های بسیج، دستگاه های دولتی، نهادهای عمومی و غیردولتی شهرستان، تبریک عرض نموده و برای تمامی عزیزان، از خداوند متعال آرزوی موفقیت، سربلندی و توفیق روز افزون را از درگاه ایزد متعال مسئلت می نمایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار