مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز:

روابط عمومی خط مقدم مبارزه با دشمن است/روابط عمومی در دنیای امروز یک ضرورت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز، در پیامی ضمن تبریک روز روابط عمومی و با اشاره به اینکه روابط عمومی در دنیای امروز یک ضرورت است، گفت: روابط عمومی، خط مقدم مبارزه با دشمن است.
کد خبر: ۹۵۹۹۲۶۶
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، حجت الاسلام و المسلمین محمد نعیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، اظهار داشت: روابط عمومی‌ها در عصر حاضر علاوه بر اینکه می‌توانند توطئه‌های رسانه‌ای دشمنان را نقش بر آب کنند، می‌توانند با اطلاع رسانی به موقع دشمن را در موضع ضعف و انفعال قرار دهد.

در متن پیام حجت الاسلام و المسلمین نعیمی آمده است:


روابط عمومی خط مقدم مبارزه با دشمن است/روابط عمومی در دنیای امروز یک ضرورت است
بسم الله الرحمن الرحیم

در عصری که رسانه‌های بیگانه با انواع فتنه‌های رسانه ای، جای جلاد و شهید، تاریکی و نور و دشمن و دوست را عوض می‌کنند و از هیچ تلاشی در جهت وارونه جلوه دادن حقایق دریغ نمی‌کند، وجود یک مجموعه پویای روابط عمومی که بتواند با حضور به موقع در میدان جنگ رسانه‌ای با ابزار اطلاع رسانی دقیق، مستند و شفاف، زنجیره‌ی نا امیدی، سیاه نمایی و شبهه افکنی دشمن را در هم کوبد، یک ضرورت بسیار حیاتی و با اهمیت است.

امروز روابط عمومی خط مقدم نبرد با دشمن چه در عرصه آفندی و چه در زمینه پدافندی است.

روابط عمومی پویا به خوبی می‌تواند ضمن شفاف سازی و دفع فتنه دشمن، با انتشار به موقع اخبار و اسناد، دشمن را در موضع ضعف و انفعال قرار دهد، چنانچه رویکرد مثبت جریان‌های رسانه‌ای و روابط عمومی جبهه مقاومت و آزادی‌خواه، در دنیا پس از اینکه جبهه استکبار جهانی و صهیونیستی را درباره جنایاتشان مورد پرسش و تحت فشار قرار دادند، نقاب دروغین حقوق بشر و آزادی بیان آن‌ها رخت بر بست و دست پولادین و جنایتکارانه آن‌ها به تعبیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب، از پوشش مخملی بیرون زد و همین مسئله باعث تنویر افکار عمومی در سطح دنیا و برگزاری تظاهرات‌های گسترده علیه آن‌ها در میان کشور‌های مختلف شد.

روابط عمومی‌ها امروز با ابزار‌ها و سیاست‌های سال‌ها و دهه‌های گذشته نمی‌توانند مدیریت افکار عمومی و رسانه را عهده دار شوند، چنانچه شاید زمانی به غلط تصور می‌شد؛ وظیفه روابط عمومی در نصب و انتشار چند بنر، پارچه نوشته و پلاکارد و یا در نهایت تنظیم وقت دیدار، محدود می‌شود، اما امروزه اهمیت روابط عمومی به اندازه‌ای است که غفلت در این عرصه با معیار ماه، روز و ساعت سنجیده نمی‌شود بلکه امروز ثانیه‌ها و حضور فعالانه در فضای مجازی مهم است.

امروز عصری است که به واسطه نقش آفرینی انبوه ربات‌های هوش مصنوعی، در فضای مجازی و به کارگیری انواع ترفند‌های رسانه ای، در رسانه‌های مختلف و عدم آشنایی با علم روز روابط عمومی را باید معادل یک بحران و چالش بزرگ دانست؛ لذا آشنایی با علم روز روابط عمومی و بهره گیری از سواد رسانه، یک ضرورت در عصر حاضر است که نیرو‌های انقلابی و به ویژه بسیجیان عزیز، باید نسبت به کسب آن بسیار هوشیار و مصمم باشند و از هیچ تلاشی در جهت پویایی روابط عمومی دریغ نکنند.

در این زمینه همچنین مردمی سازی روابط عمومی‌ها و بهره گیری از توان و ظرفیت نیرو‌های بسیجی، در توانمند سازی روابط عمومی‌ها بسیار موثر است و می‌تواند به تحولی گسترده در این زمینه منجر شود.

در پایان بر خود وظیفه می‌دانم، روز روابط عمومی و ارتباطات، را به فعالان این عرصه و به ویژه بسیجیان دلاور عرصه روابط عمومی تبریک بگویم و از خداوند منان برای آن‌ها توفیق روز افزون مسألت نمایم.

باشد که با حضور قدرتمند در میدان روابط عمومی، دشمن را بیش از پیش رسوا و افکار عمومی را در برابر جنایات و فتنه‌های آن‌ها آگاه سازیم.

محمد نعیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار