خبرهای داغ:

اعزام ۳٠٠زائر شادگانی به مرقد مطهر امام خمینی (ره)

۳۰۰ نفر زائر از شادگان به مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) اعزام می شوند
کد خبر: ۹۵۹۹۱۳۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان؛ ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی( ره) سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و قیام ۱۵ خرداد در شهرستان با حضور فرماندار،امام جمعه و سایر اعضاء در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید..

به مناسبت گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) امسال طبق برنامه‌ریزیهای انجام شده بیش از ۳۰۰ نفر از مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان شادگان به مرقد مطهر حضرت امام (ره) اعزام می شوند.

در این ستاد بیان شد که برای انتقال این زائران ۷ دستگاه اتوبوس با همراهی روحانی، مبلغ، راوی و امدادگر همراه كاروان زائران و آمبولانس و تجهیزات پزشكی پیش بینی شده است.

فرماندار شادگان همچنین به اجرای برنامه های ويژه مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در شهرها و روستاهای شهرستان اشاره کرد و گفت: ادارات و شرکت های مستقر شهرستان جهت برگزاری هرچه با شکوهتر برنامه های مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) همکاری لازم را داشته باشند.

وی با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: سالروز آزاد سازی خرمشهر روز اقتدار ، غرور آفرین برای ملت ایران است و در همین راستا برنامه های مختلفی برای گرامیداشت سوم خرداد در سطح شهرستان برگزار می شود.
.

صالح زاده نماینده عالی دولت در شادگان در پایان از حمایت و پشتیبانی شرکت های مستقر شهرستان در اجرای مراسمات ملی ، مذهبی و مناسبت‌های مختلف تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار