معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

شکست اطلاعاتی آمریکا و رژیِم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی آشکار شد

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بزرگ ترین شکست رسانه ای و اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل در عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق بروز و ظهور کرد.
کد خبر: ۹۵۹۸۸۴۸
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۰

  سردار یدالله جوانی   در مراسم تجلیل از مدیران برتر روابط عمومی سپاه نواحی استان تهران و گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات   در حسینیه فاطمة‌الزهرا (س) سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران  ، گفت: بزرگترین شکست  اطلاعاتی و غافلگیری امریکا و اسرائیل در عملیات مقاومت و نیز وعده صادق اتفاق افتاد.

سردار  جوانی  خاطرنشان کرد: به برکت قدرت مقاومت و ضربات مهلکی که بر پیکر اسرائیل وارد کردند، با وجود کشتار وسیع مردم غزه،  مردم    ایستادگی  کردند امروز غرب  با پذیرش شکست رسانه‌ای برای نخستین بار و   شکست‌های نظامی، سیاسی و اطلاعاتی به وحشت افتاده است، و این شکست رسانه ای غرب را می‌توان   در تجمعات و تظاهرات دانشجویان  دانشگاه‌های امریکا و اروپا می‌توان مشاهد کرد.

  امروز مقاومت و رسانه‌ها  و شبکه‌های اجتماعی موفق به   روایت درست  وقایع شده‌اند وی اظهار داشت: گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمان منطبق بر فطرت‌ ، استکبارستیزی و ایستادگی در برابر ظلم و دفاع از مظلوم است  و در این شرایط توفیق و پیشرفت های انقلاب اسلامی ایران حرکت شتاب‌گونه ای گرفته است.

وی افزود: رویدادها و وقایع اخیر که این روزها در غرب اتفاق افتاده است، حقانیت انقلاب اسلامی را اثبات می‌کند و ضروری است رسانه ها به روایتگری و تبیین واقعیات جهان امروز بپردازند.   

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار