فرمانده سپاه استان البرز در پیامی از حضور حماسی مردم در مراسم تشییع شهید کبودوندی قدردانی کرد

فرمانده سپاه استان البرز در پیامی از حضور حماسی مردم این استان در مراسم‌های تشییع، تدفین و ترحیم شهید علی کبودوندی قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۵۹۸۵۳۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه استان البرز، با اشاره به اینکه مردم استان البرز و شهرستان نظرآباد، با حضور ارزشمند خود خانواده شهید علی کبودوندی را تنها نگذاشتند، اظهار داشت؛ حضور حماسی مردم استان البرز در مراسم‌های تشییع، تدفین و ترحیم شهید کبودوندی شایسته تقدیر است.
فرمانده سپاه استان البرز در پیامی از حضور حماسی مردم در مراسم تشییع شهید کبودوندی قدردانی کرد
در متن پیام سردار حیدرنیا آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقون

(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند. سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹

سلام و صلوات خدا بر شهید والامقام علی کبودوندی که با شهادت خود در راه خدا، ولایت و ارزش‌های ارزشمند انقلاب اسلامی پرچم اقتدار این مرز و بوم را به اهتزاز درآورد و مشعل توحید را برافروخت تا عظمت شهادتش غبار غفلت از روح و جانمان بزداید و فلسفه والای شهادت را برای ما معنا سازد.

درود و رحمت خداوند متعال بر مردم صبور، وفادار، مقاوم و بصیر استان البرز که با حضور پرشور خود در مراسم‌های تشییع، تدفین و ترحیم، این دردانه میهن اسلامی بسترساز حماسه‌ای تاریخی در تداوم راه شهدا و ولایت مداری شدند.

به راستی که این حماسه عظیم مردمی را باید قدر دانست و مراتب شکر پروردگار را بابت این حضور پرشور، با بصیرت و آگاهانه به جا آورد؛ لذا بر خود به عنوان سرباز کوچک ولایت وظیفه می‌دانم، تا به رسم ادب از حضور حماسی مردم استان البرز و شهرستان نظرآباد، در همراهی و تسلای خاطر خانواده شهید والامقام علی کبودوندی، مراتب سپاس و قدردانی را به جا آورم و حضور تاریخی آن‌ها را در تداوم راه این شهید گرانقدر را ارج نهم.

از خداوند متعال توفیق روزافزون پاسداری از آرمان‌های ارزشمند شهدای والامقام به ویژه شهید علی کبودوندی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را مسئلت دارم.

سرباز کوچک ولایت سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز

ارسال نظرات
پر بیننده ها