خبرهای داغ:

از دختران پایگاه حضرت معصومه (س) در سرخه تجلیل شد

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه از برپایی جشن میلاد حضرت معصومه (س) همراه با تجلیل دختران پایگاه خود خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۸۱۶۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت آغاز دهه کرامت و میلاد با سعادت اخت الرضا حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، دعای پرفیض ندبه همراه با مولودی خوانی و اجرای سرود در مسجد جمعه در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه برگزار شد.

فاطمه اسیری از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در حاشیه این برنامه در گفتکو با خبرنگار ما ضمن بزرگداشت دهه کرامت اظهار کرد: ویژه برنامه قرائت دعای ندبه همراه مداحی و اجرای گروه سرود دختران از مدرسه حضرت معصومه (س) با همکاری پایگاه مقاومت بسیج برادران امام خامنه‌ای (مدظله) در مسجد جمعه با استقبال خوبی برگزار و در پایان مراسم از دختران گروه سرود و دختران حاضر در جلسه با اهدای هدیه تقدیر شد.

او با اشاره به برپایی کلاس قرآن ویژه کودکان و نوجوانان در پایگاه افزود: در این برنامه ضمن خوانش کتاب توسط کودکان حلقه شهید سردار مهدی مهدوی نژاد در پایان به مناسبت روز دختر، هدایایی به دختران اهدا شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) ادامه داد: به همین مناسبت جشن درون پایگاهی برگزار و از بانوان متبرک به نام حضرت معصومه (س) تجلیل و به دختران محجبه هدایایی اهدا شد.

اسیری خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت هفته معلم از سرگروه های حلقات صالحین توسط فرمانده پایگاه و متربیان تجلیل شد.

او با اشاره به برپایی حلقه آموزش احکام در مورد لاک زدن، صحت وضو و مسح در حلقه کودکان گفت: خوانش کتاب با محوریت زندگی امامان و برپایی جلسه با اعضای شورا و هیئت اندیشه ورز پایگاه در جهت توجیه برنامه ها در سال 1403 از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

گفتنی است به مناسبت دهه کرامت، اردوی زیارتی و سیاحتی حلقات صالحین پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) سرخه همراه با پیاده رویی متربیان بسیجی انجام شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار