آغاز مرحله نخست جشنواره ی کتابخوانی ویژه دانش آموزان مناطق محروم استان مازندران

مرحله نخست جشنواره ی کتابخوانی ویژه دانش آموزان مناطق محروم استان در سال جاری آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۹۷۹۷۵
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مرحله نخست جشنواره ی کتابخوانی ویژه دانش آموزان مناطق محروم استان در سال جاری آغاز شد.

عادل الندانی مسئول کارگروه نصیب آموزشی قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا گفت: با توجه به اجرای موفق این طرح در سال گذشته و بازخورد خوبی که‌ از اجرای آن در مدارس هدف گرفتیم و با توجه به استقبال خوب مدیران و دانش آموزان مدارس بر آن شدیم تا با قوت در سال جاری این طرح را در سرتاسر مدارس هدف ۱۲ شهرستان استان اجرا کنیم.

وی اظهار کرد: این هفته نیز این طرح در مرحله ی اول در دبستان روستای کمانچوسر بندپی شرقی بابل و مدارس ابتدایی و راهنمایی روستای چورت چهاردانگه شهرستان ساری اجرا شد و در پایان نیز به نفرات برتر هدایای توسط قرارگاه داده شد.

مسئول کارگروه نصیب آموزشی قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا بیان داشت: با معرفی کتاب های مختص دانش آموزان پایه های سوم تا ششم ابتدایی و متوسطه اول توسط معاونت ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان از سامانه ی کتاب در صدد آن هستیم تا انشالله بانک کتاب مجموعه قرارگاه را در سال جاری تکمیل و این طرح را در مدارس مناطق محروم و کم برخوردار استان که متقاضی باشند با همکاری آموزش و پرورش اجرا کنیم.

الندانی در ادامه افزود: در سال جاری نیز جشنواره ی کتابخوانی ویژه ی معلمان مناطق محروم را به صورت استانی برگزار خواهیم کرد و در هفته ی کتاب و کتابخوانی اختتامیه این جشنواره را نیز به صورت مشارکتی و با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش استان به میزبانی یکی از مناطق بالادستی استان برگزار خواهیم‌ کرد.

وی در پایان اظهار داشت: فرهنگ کتاب و کتابخوانی که از منویّات مقام معظم رهبری نیز می باشد و مورد تاکید چندین باره ی معظم له نیز هست؛ علاوه بر آگاهی بخشی و کمک به هویت آفرینی، با افزایش سطح مطالعه می تواند به بهبود فرآیند تحصیلی دانش آموزان نیز کمک کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار