نشست تبیینی معاونت بین الملل سازمان بسیج و نماینده سابق ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسدارن

نشست تبیینی در راستای فعالیت در حوزه بین الملل با حضور حجت الاسلام والمسلمین سعادت نماینده سابق ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسدارن در دفتر معاونت بین الملل سازمان بسیج با حضور همکاران برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۹۷۷۹۲
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰

نشست تبیینی معاونت بین الملل سازمان بسیج و نماینده سابق ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسدارنبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری بسیج، نشست تبیینی در راستای فعالیت در حوزه بین الملل با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا سعادت نماینده سابق، ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسدارن در دفتر معاونت بین الملل سازمان بسیج با حضور همکاران در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ برگزار گردید که اهم سخنرانی با توصیه‌های اخلاقی به شرح ذیل می‌باشد:
روابط بین الملل به دنبال جذب اتباع غیر ایرانی است که می‌خواهد بسیج را برای ملیت‌های گوناگون بشناساند؛ و تحول ایجاد کند در سطح بین‌الملل ما باید از ابزار مهم برای کار و جذب استفاده کنیم.
امام صادق علیه السلام می‌فرماید که به شیعیان ما بگو می‌خواهید مردم را دعوت کنید به سمت ما شما حریم الهی را رعایت کنید از حدود الهی تعظیم کنید از گناه پرهیز کنید و واجبات و فرایض را انجام دهند به سرعت به سمت ما رو می‌آورند.
یعنی نه فیلم می‌خواد نه سر و صدای تبلیغاتی و نه کار‌های هنری موضوع مهم که از حدود الهی نباید هرگز تخطی کنیم
حدیث معروف امام صادق علیه السلام می‌فرماید با غیر زبان مردم را دعوت کنید سیره روش کار خود قرار گیرد.
خطای کوچک می‌شود گناه بزرگ و کسی هم به به انقلاب اسلامی علاقه مند می‌باشد و روی به سمت ما می‌آورد از ما رو بر می‌گرداند.
بنابراین اول بین خودمون و خدایمان را درست کنی ما به ریا هم اگر هست ظاهرمان را در برخورد با این‌ها درست کنیم در مورد رفتار با دیگران و محرمات و واجبات خود را حفظ نماییم.
سوره احزاب خطاب به زنان پیغمبر که میفرمایدشما یک زن معمولی نیستید و دستوراتی به آن‌ها می‌دهد و در آخر می‌فرماید که:
اگر یکی از شما‌ها یک گناه بکند خداوند دو برابر عذاب برای شما قرار می‌دهد زیرا اول گناه کرده‌اید و دوم مردم را نسبت به پیغمبر بدبین کرده اید و هر کدام از شما‌ها اعمال خوب انجام می‌دهد دو برابر نیکی به شما در نظر می‌گیرد.
یک عجز به خاطر عمل خوب یه عجز هم به خاطر این که حرمت پیغمبر را نگه داشته اید.
حواسمان باشد که اگر یک وقت خدای نکرده یک خطایی آزمون سر زد جلوی یک تبعه خارجه که نسبت به جمهوری اسلامی بدبین بشود برای ما دو گناه محسوب می‌شود ثواب کنیم و عمل خوب انجام دهیم و آن‌ها را به سمت جمهوری اسلامی جذب کنیم دوتا ثواب می‌بریم.
یکی ازخواص از یاران حضرت امام صادق گرفتاری و مشکلی برایش پیش آمد آمد تا حضرت مشکلش را حل نماید و حضرت کارشان و مشکلشان را حل نمود و حضرت فرمود به ایشان کار شایسته از هر کسی سر بزند خوب است اگر از شما سر بزند خوبتر و شایسته‌تر و کار زشت از هر کسی که سر بزند زشت و اگر از شما سر بزند زشت‌تر به خاطر نسبتی که با ما اهل بیت دارید. ایشان ضمن آرزوی موفقیت و توفیقات الهی برای مجموعه سخنانشان را به پایان رساند؛ و در آخر آقای کاظمی از حضور و ایراد سخنرانی ایشان تقدیر و تشکر کردند. ایشان درسخنرانی بین الصلاتین ظهر و عصر نیز اشاره‌ای به موضوعات محور مقاومت و نیز عملیات وعده صادق نموده تحلیلی درخصوص جنبش دانشجویی ضداسرائیلی توسط جوانان دانشجوی آمریکایی ارائه دادند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار