خبرهای داغ:

کسب رتبه اول ایمنی راه آهن شمال شرق (۱)

مدیر کل راه آهن شمالشرق (۱) از کسب رتبه اول ایمنی راه آهن سراسر کشور توسط این اداره کل خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۷۷۶۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹

کسب رتبه اول ایمنی راه آهن شمال شرق (۱)به گزارش خبرگزاری بسیج، فرشاد زاخور مدیر کل راه آهن شمالشرق (۱) گفت: طی ارزیابی‌های به عمل آمده توسط اداره کل ایمنی و نظارت بر شبکه راه آهن ج. ا. ا، این اداره کل به افتخار کسب رتبه اول ایمنی در مناطق ۲۱گانه راه آهن سرار کشوردر سال گذشته نایل شد.
وی افزود: در حال حاضر۶۶درصد محور تهران -مشهد مربوط به منطقه شماشرق (۱) است و۷۵درصد قطار‌های مسافری شبکه ریلی سراسر کشور در این منطقه تردد می‌کند و بالغ بر۵۰درصد ترافیک قطار‌های مسافری نیز در این اداره کل می‌باشدکه با این حجم از ترافیک وتردد روزانه بیش از ۵۰رام قطار، توانسته ایم به این موفقیت دست پیدا کنیم.
زادخور با اشاره به این مهم که ایمنی یافتنی نیست، بلکه ساختنی است بیان کرد: سال گذشته نیز در ارزیابی انجام شده با اختلاف بسیار اندک در جایگاه دوم ایمنی قرار گرفتیم که امسال با تلاش همکاران خدوم این اداره کل موفق به کسب رتبه اول شدیم که این مهم در تاریخ این اداره کل از بدو تاسیس تاکنون بی‌سابقه بوده و برای اولین بار هیچ گونه سانحه ریلی در طول سال نداشتیم.
مدیرکل راه آهن شمال شرق (۱) افزود: افتخار ما کارکنان راه آهن شمال شرق (۱) این است که خادم زوار گرانقدر امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام هستیم و به مدد الهی و تلاش مجموعه همکاران خدوم این اداره کل در بین مناطق راه آهن سراسر کشور مفتخر به کسب این رتبه شدیم و امیدواریم با انجام دقیق امور محوله در برقراری ایمنی که برند اصلی راه آهن است بیش از پیش مانا باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار