فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشتهارد:

ارائه بیش از ۴۳۰ فقره وام اشتغال زایی در سال ۱۴۰۲

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشتهارد گفت: بسیج سازندگی در طول سال‌های متمادی با تکیه بر جریان عظیم بسیج مردمی توانسته خدماتی ماندگار در کشور را به ثبت رساند.
کد خبر: ۹۵۹۷۴۴۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشتهارد، ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج سازندگی به بسیجیان و جهادگران شهرستان، گفت: بسیج سازندگی یکی از دستاورد‌ها و افتخارات عظیم انقلاب اسلامی ایران است که به دستور بنیانگذار حکیم انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری، پا به عرصه خدمتگزاری نهاد.


ارائه بیش از ۴۳۰ فقره وام اشتغال زایی در سال ۱۴۰۲
وی افزود: بسیج سازندگی در طول سال‌های متمادی با تکیه بر جریان عظیم بسیج مردمی توانسته خدماتی ماندگار در کشور را به ثبت رساند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشتهارد با اشاره به فعالیت‌های بسیج سازندگی در این ناحیه، در سال گذشته، بیان کرد: در طول سال ۱۴۰۲ بیش از ۴۳۰ فقره وام اشتغال به مردم شهرستان ارائه شد.

صادقی گفت: اهدا ۲۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند، کمک به اجرای پروژه آسفالت روستایی، راه اندازی کارگاه اشتغال و نانوایی محله کرامت، توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان، ویزیت رایگان برای مردم مناطق محروم شهرستان، ساخت و مرمت مسکن محرومین، برپایی نمایشگاه اقتصاد خانوادگی و برگزاری اردو‌های جهادی محلات از مهم‌ترین فعالیت‌ها و دستاورد‌های بسیج سازندگی این ناحیه مقاومت بسیج، در سال ۱۴۰۲ است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشتهارد در پایان گفت: بدون شک، بسیج سازندگی در سالی که مقام معظم رهبری آن را با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کرده اند، سرمشقی دیگر برای افزودن، بر دامنه مجاهدات خود یافته و توان خود را برای تحقق درخشان این خواسته «ولی‌امر مسلمین» معطوف خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار