مدیرکل تعاون، کار و امور اجتماعی استان البرز در پیامی روز بسیج سازندگی را تبریک گفت

مدیرکل تعاون، کار واموراجتماعی استان البرز در پیامی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های جهادی، روز بسیج سازندگی را به جهادگران بسیجی استان البرز تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۹۷۴۲۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، عبدالله دارایی مدیرکل تعاون، کار و اجتماعی استان البرز، با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه کار مدیرکل تعاون، کار و امور اجتماعی استان البرز جهادی عامل پیروزی است، در پیامی روز بسیج سازندگی را به جهادگران بسیجی استان البرز تبریک گفت.
مدیرکل تعاون، کار و امور اجتماعی استان البرز در پیامی روز بسیج سازندگی را تبریک گفت
در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بدون تردید جامعه پویا، جامعه‌ای مبتنی بر حضور و مشارکت حداکثری مردم است و این مسأله‌ای است که به خوبی گروه‌های جهادی می‌توانند بستر ساز آن در سطح جامعه شوند.

گروه‌های جهادی گروه‌های مردمی هستند که بر پایه خدمت بی منت به مردم شکل گرفته اند و نوع فعالیت آن‌ها می‌تواند بستر ساز حضور و فعالیت بیشتر مردم در خدمت به هموطنان شود.

همچنین گروه‌های جهادی از ظرفیت بالایی در زمینه رونق تولید و اشتغالزایی برخوردار هستند و می‌توانند با فعالیت ارزشمند خود بستر ساز رفع معضل بیکاری شوند.

فعالیت بسیج سازندگی البته طیف گسترده‌ای از خدمات به مردم عزیز ایران اسلامی را شامل می‌شود که قابل تقدیر است و در همین زمینه برخورد لازم می‌دانم روز بسیج سازندگی را به تمام بسیجیان جهادگر استان البرز تبریک بگویم و برای آن‌ها آرزوی توفیق روزافزون داشته باشم.

عبدالله دارایی مدیرکل تعاون، کار و امور اجتماعی استان البرز

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار