سرهنگ اقبالپور:

تشکیل سازمان بسیج سازندگی، مصداق عملی التزام نظام اسلامی، به گسترش عدالت و پیشرفت کشور است

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران: شکل‌گیری سازمان بسیج سازندگی، مصداق عملی التزام نظام اسلامی، به گسترش عدالت اجتماعی، ایجاد توازن عادلانه، پیشرفت کشور، آبادانی مناطق محروم و نیز کاهش فقر و استضعاف می‌باشد.
کد خبر: ۹۵۹۷۳۱۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا، به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی پیامی را صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی
هفدهم اردیبهشت ماه، یکی از ماندگارترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است که توسط مقام معظم رهبری، بعنوان سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی انتخاب گردیده است. روز سرنوشت‌سازی که بیانگر دغدغه عینی و عمق نگاه رهبری عزیز در امر محرومیت‌زدایی است و به همین سبب، دستور تشکیل این سازمان را صادر فرمودند.

بی‌شک، شکل‌گیری سازمان بسیج سازندگی، مصداق عملی التزام نظام اسلامی، به گسترش عدالت اجتماعی، ایجاد توازن عادلانه، پیشرفت کشور، آبادانی مناطق محروم و نیز کاهش فقر و استضعاف می‌باشد.

سازمان بسیج سازندگی، در طول دوران حیات خود، هزاران خدمت مجاهدانه و بی‌منت را با هدف امیدآفرینی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان قسم‌خورده ایران عزیز، به هموطنان گرانقدر ارائه نموده تا بتواند کشتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از طوفان‌های سهمگین رهایی بخشیده و به ساحل امن پیشرفت و رستگاری برساند.

لذا اینجانب، فرارسیدن این روز پرشکوه را به همه ملت ایران، خانواده معزز شهدا، جهادگران عزیز و همکاران پرتلاش و ساعی خود در سازمان بسیج سازندگی، تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد متعال، موفقیت روزافزون و حُسن عاقبت را در پناه قرآن کریم و اهل‌بیت (ع) خواستارم.

سرهنگ پاسدار محمدمهدی اقبالپور
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار