معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

عزت کشور و جهان اسلام در دنیا مدیون امام راحل است

زنجان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: عزتی که کشور و جهان اسلام در دنیا دارد مدیون امام راحل است وایشان یک تحولی در قرن ۲۰ به ظهور رساند و مسیر تاریخ را عوض کردند و روز به روز شاهد بروز اندیشه ناب امام راحل هستیم.
کد خبر: ۹۵۹۷۳۰۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷

 

عزت کشور و جهان اسلام در دنیا  مدیون امام راحل است

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، ابوالفضل رفیعی در اولین جلسه ستاد برگزاری سی و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با درود بر روح پر فتوح امام راحل اظهار داشت: عزتی که کشور ما، جهان اسلام در دنیا دارد بدون شک مدیون حضرت امام راحل است و ایام ارتحال حضرت امام فرصتی برای تکریم مقام ایشان به دلیل خدماتی است که برای جامعه بشری انجام دادند.


وی با اشاره به اینکه معرفی اسلام به عنوان یک دین ناب محمدی مطرح است، گفت: ایشان یک تحولی در قرن ۲۰ به ظهور رساند و مسیر تاریخ را عوض کردند و روز به روز شاهد بروز تجلیات اندیشه ناب امام هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به اینکه آن‌چیزی که امام راحل در مورد رژیم صهیونیستی رسیدند، در حال حاضر کل جهان فارغ از دین و مذهب به این موضوع رسیده‌اند، گفت: تمام انسان‌های آزاد اندیش آزادی فلسطین را فریاد می‌زنند و این نشان دهنده تفکر امام و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه در این ایام بیشترین تمرکز باید بر روی معرفی اندیشه امام و بازخوانی آن برای نسل جدید، جوانان و خودمان باشد، یادآور شد: ابعاد شخصیتی، فردی، عرفانی، سیاسی و اجتماعی و علمی امام (ره)، همینطور وصیت‌نامه امام چهارچوب کامل از اندیشه امام و مبانی انقلاب اسلامی و نظام اسلامی است مورد تبیین قرار گیرد.

رفیعی با بیان اینکه ابعاد شخصیتی امام راحل باید تبیین شود گفت: بخصوص برای دانش آموزان باید برنامه‌های تبیینی مختلف اجرا شود.

فاطمه عسگری

ارسال نظرات
آخرین اخبار